Welke Rolex?

Een vriendin van me zou graag een Rolex willen met ‘zo’n gekarteld randje’ en een ‘band van met die kleine schakeltjes’. Niet te groot, geen Roman numerals. Liefs nieuw (in ieder geval niet vintage), liefst onder de 6k.

Ik ben niet zo’n Rolex kenner maar dacht meteen aan een OP 31mm, fluted bezel, jubilee bracelet. Ik krijg dat echter niet uit de Rolex configurator. Weten jullie of deze combinatie wel bestaat? Of is er misschien iets anders wat aan haar wensen voldoet? Alvast bedankt voor het meedenken!

1 like

DJ36 Zou voor dat budget wel moeten lukken…

1 like

Er zijn toch ook wel kleinere DJ te krijgen?

1 like

Vind ik mooi, maar ik denk dat 34 voor haar wel de bovengrens is

Klinkt als een datejust/daydate

Iets boven budget, maar nieuw 28 mm en er zijn ook 34 mm te krijgen. Succes met zoeken!

Hmm. Fluted is alleen met Roman?

2 likes

OP is er niet met flutted en jubilee…

1 like

34mm Date dan maar.

Nieuw wordt lastig op jubilee. Er is nog wel een 34mm Date met fluted bezel en oysterband te krijgen. Grijs <6, maar niet erg veel in omloop.

1 like

Bedankt voor de antwoorden guys, lekker snel ook :slight_smile: Ahja, ik weet eigenlijk ook niet waarom ik me tot de op lijn beperk

31mm datejust

4 likes

Nee joh.

Ver boven budget, maar ik vind de configurator altijd leuk om te doen:

Ik zou dit top vinden bij mijn vriendin.

4 likes

Wow ja, die dial kleur :ok_hand:

1 like

Ik denk dat dat de meeste realistische optie is, thanks!

6900 dacht ik.

Mijn vriendin vond hem laatst ook prachtig … ik ook overigens :ok_hand:

8 likes

Kan je dan niet het beste voor een jong gebruikte gaan? Of schrijf Rolex ook bij dameshorloges heel weinig af?

Zeg tegen je vriendin dat ze met iets minder tevreden moet zijn met dat budget. Mijn vriendin dit weekend verrast met deze. Niet flashy maar wel perfect geschikt als daily beater.

En kost een flink stuk minder, vooral als je hem op Schiphol oppikt zoals ik…

8 likes

Burger in Maastricht heeft e.e.a. in de online store staan en krijgt dit ook vaak weer binnen.

Welke is dit? 34mm of kleiner? En wat kost dat dan? :innocent:

Oyster Perpetual 26mm (voor haar 14,5cm pols) en kost list €4500. Als je buiten EU vliegt gaat daar nog de BTW af…

2 likes