Wat een leuke Seiko is dit. Even net wat anders dan de 13 in een dozijn zwarte duiker.
Ik vind die GMT wel gaaf maar ergens ook wat groot, dik en een beetje lomp.
Wat dat betreft vind ik de MM200 wel echt een stuk mooier qua proporties.
Je hebt al zo veel Seiko en TAG duikers en sporthorloges geprobeerd die nooit beklijven.
Ik stel voor dat je er mee op houdt en gewoon een Nomos Ahoi scoort voor dat doel.
Gewoon de 36mm, wit of zwart.
200m waterdicht, saffier, de lume is minder, maar het hele pakket is minder dan 9mm dik.
Niehnt, mee die ribbels lieke ut wa nen platte zeuge
Ik kan niets zeggen over de kwaliteit maar ik vind de eerste veel mooier
.
de GMT, ik heb er een paar gehad en prima dingen zijn het, mooi in verhouding qua maten, en redelijk goedkoop op te pikken bij Gnomon en die zijn meestal niet zo strikt met de waarde vwb invoer.
Hmmmm, best aardig op het eerste gezicht inderdaad. Die kende ik nog niet.
Ja, goed punt wel. Maar ik heb toch weer de neiging een duiker te kopen. Tegen beter weten in inderdaad wellicht…En de Nomos vind ik zeker leuk, maar ik zoek een iets duikerachtige duiker.
Inderdaad.
Hmmm. Niet zeker van blauw echter.
Voor wat het waard is is het een hele mooie diepe kleur blauw.
In deze prijsklasse… gewoon lekker voor de quartz seamaster kopen die @echotango in het blauw heeft staan?
Mooie sunburst ook
, de plaat veranderd veel bij diverse lichtinvallen. Van heel donker blauw naar deze mooie lichtere kleur in de zon maar ik ben misschien bevooroordeeld ![]()
![]()
Dw-5600. Logischere keuze is er niet ![]()
Knap, is dat een SPB077? 44mm toch hè? Lijkt me niet zo groot om jouw pols…
Seiko SBDC051!!!
Ligt aan de kastvorm, draagt eerder als een comfortabele 42mm. Is idd een spb077.