Welke Seiko? (inclusief poll)

Spannend ! :smiley:

Toch vind ik de eerste ook wel mooi.
Sommige zeggen saai, mischien juist daarom ook wel echt dress.
En duikers blijven altijd mooi natuurlijk.

Ik vind het raar dat die eerste zo weinig stemmen krijgt. Maar heb zelf ook op de laatste gestemd hoor… :wink:

Absoluut d elaatste! Wat s het prijskaartje daarvan als ik vragan mag.

De onderste met zwarte dial.

Ben zelf nogal fan van duikers maar zoek je een dressy watch dan zou ik zonder twijfel voor de laatste gaan!

My own watch Schreef:

Absoluut d elaatste! Wat s het prijskaartje
daarvan als ik vragan mag.

Omgerekend van USD naar Euro’s zo’n 250euro. Valt dus mee.

De uitslag is bekend, wat eigenlijk al vrij snel na het openen van de poll al het geval was.

Het word de 4e! (tu) En uiteraard, als hij binnen is zal ik proberen er een mooie presentatie van te maken die ik hier (met foto’s) zal posten.

Iedereen hartelijk dank.

Ik zou zeggen die SARB 33. Maar het zijn wel 3 verschillende klokjes zeg! Het is maar net waar je behoefte aan hebt. De 007 is een klassieker voor Seiko begrippen. De andere zien er weer uit als een dress watch. Die met witte wijzerplaat vind ik geen mooie stalen band hebben. Bij de 31 vind ik de wijzers niet bij de kast passen. Dus 33. Leuk detail op de secondewijzer.

Haha, dus je hebt je toch laten leiden door de poll
:stuck_out_tongue:

Hoi Marnix,

ik heb me deels laten leiden door de poll.

Op het moment dat ik de poll aanmaakte twijfelde ik sterk tussen deze 4, maar met het onderste horloge als meest begeerlijk, uit de poll kwam exact dezelfde uitslag. Wie ben ik dan om uiteindelijk toch wat anders te kiezen? :wink:

Haha, in elk geval weet je dat je geen slechte smaak hebt.
:stuck_out_tongue:

Jaap-Wim Schreef:

Hoi Marnix,

ik heb me deels laten leiden door de poll.

Op het moment dat ik de poll aanmaakte twijfelde
ik sterk tussen deze 4, maar met het onderste
horloge als meest begeerlijk, uit de poll kwam
exact dezelfde uitslag. Wie ben ik dan om
uiteindelijk toch wat anders te kiezen? :wink:

Arghh… ik zou de tweede genomen hebben (duiker, stalen band), wilde nog stemmen, maar gaat niet meer.

Maar dat zou de uitslag niet echt meer beĆÆnvloed hebben, geloof ik:D

Als Jaap-Wim de duiker niet neemt, zal ik me dan maar een SKX007 aanschaffen … :smiley: