Hallo allemaal,
Ik ben van plan een Seiko horloge te kopen maar twijfel tussen een aantal modellen. Wat is volgens jullie een aan te raden model en waarom?
Hallo allemaal,
Ik ben van plan een Seiko horloge te kopen maar twijfel tussen een aantal modellen. Wat is volgens jullie een aan te raden model en waarom?
Als je die eerste twee gebruikt kan kopen zijn ze leuk. De prijzen nieuw zijn vaak alleen erg hoog en ze schrijven veel af. Voor het geld van de nieuwprijs zijn leukere modellen te vinden
Even ter aanvulling dit zijn 3 modellen waar ik onder andere over twijfel:
Seiko presage
Seiko Premier
Seiko Prospex
Ik zou wat specifieker zijn. Er zijn honderden verschillen prospex, presage en premier modellen
Dat zijn categorieƫn volgens mij, daar zitten nog een hoop verschillende modellen in.
Wat voor soort horloge zoek je? Netjes, sportief?
Edit: koekoek was sneller!
Is dit je enige horloge? Wat voor kleding draag je het meest? Is dat erg sportief, zou ik kiezen voor optie 3 de diver.
Draag je veel pakken, zou ik geen van de 3 kopen.
Ik zal even een korte uitleg geven, ik heb een aantal VVV bonnen gekregen van mijn werk (750,-) en ben dus gebonden aan een aantal sites/ winkels en moet dus nieuw zijn. het is overigens niet mijn enige horloge en zal dit horloge niet dagelijks gaan gebruiken en moet dus een beetje allround zijn.
Dat maakt het een stuk lastiger dat je niet kan kiezen wat je koopt.
VVV bonnen verkopen voor 600,- dan kan je ook gebruikt kopen?
Duidelijk, Dit zijn een beetje de modellen waar ik in geĆÆnteresseerd ben:
Premier SSA371J1
Presage SSA377J1
Prospex SNE437P1
Prospex SNE435P1
Prospex SBDC031J
Rolex
Dat is een mooie, aanrader! Heeft van de horloges die jij liet zien het beste uurwerk. Is qua uurwerk een stap omhoog tov de andere automaten die je liet zien.
Ik heb zelf zoān blauwe Sumo gehad. Het is wel een vrij fors horloge maar hij valt qua kast mooi om de pols. Afwerking en uurwerk zijn ook goed.
Ja vind het zeker een mooi horloge maar leek mij inderdaad vrij groot.
Alle 5 de horloges die jij opnoemde zijn vrij groot, dat is de trend tegenwoordig.
Klopt helemaal maar deze was met 45mm de grootste.
Ik draag sporadisch een pak dus daar hoef ik het niet op af te stemmen, en voor de rest gewoon net maar wel casual.
Ben overigens wel echt van de watersporten.
milimeters zeggen niet alles. Duikhorloges ogen/dragen vaak kleiner dan de diameter doet vermoeden.
Mijn sne439 oogt ook niet zo groot als hij op papier is
Gewoon gaan passen
De SBDC031 is een aanrader.
Hier zal je weinig fans vinden van de SSA371 en SSA377. De SNE435 en SNE437 hebben de looks, zijn makkelijk in gebruik, lopen precies, maar missen het hart van een automaat.
De mix van een SNE435 en een SBDC031 is de SRPA21.