Ik kwam deze tegen maar kan zo nergens het model vinden. Wie kan me hiermee verhelpen?
Alvast bedankt
Een AI model…
Waar heb je die foto vandaan? Is altijd wel handig om te weten en ook een oordeel te kunnen geven. Dit ziet eruit als een AI gegenereerd beeld namelijk. Niets, maar dan ook werkelijk NIETS is scherp op die foto, ik zie allerlei rare artefacten in het beeld en de X op de wijzerplaat is een dead giveaway dat het een AI gegenereerd beeld is.
Volgens mij is het een vogel, een arend ofzo?
![]()
Kijk dan toch naar de cijfers op de bezel. Een dode weggever.
Je hebt gelijk, zie het nu ook ![]()
Dit model bestaat dus niet.
Bedankt allemaal, maar snel mijn vraag vergeten…
Oh, die AI gegenereerde kanalen op JoepTroep, echt … ik HAAT die shit tot op het bot werkelijk!!! Weer een mooi voorbeeld van de enshittification, of in goed Nederlandees; verkuttificatie.
Hier, een van de weinige zinnige videos op JoepTroep: https://www.youtube.com/watch?v=CgJ6isBJiWI&t
+1. Hier zouden straffen op moeten staan.
Dat dus! Een filter voor die troep zou geweldig zijn. Gewoon een vinkje waarbij je aan MOET geven dat shit AI is als content maker, en je als gebruiker kunt aangeven dat je die troep niet wilt zien. Man, daar zou ik geld voor overhebben inmiddels.
Volgens mij kan je het bij Alie kopen.
Of Seiko zou deze AI-tool in dienst moeten nemen. Ik geef toe dat de schaalverdeling op de bezel wat verwarrend kan zijn, maar het horloge op zich is knapper dan een heleboel Seiko’s die ze wél in productie hebben… ![]()
Als je de L en de E weghaalt wel
sterk.