Ik ben opzoek naar iets meer informatie omtrent een Seiko V657 met rode dial. Zie ook de foto.
De verkoper gaf aan dat het een vrij zeldzaam horloge is (deze specifieke uitvoering).
Ik ben opzoek naar iets meer informatie omtrent een Seiko V657 met rode dial. Zie ook de foto.
De verkoper gaf aan dat het een vrij zeldzaam horloge is (deze specifieke uitvoering).
Ziet er wel wat anders uit, o.a. water resist vs chronograph. Subdials zijn ook anders.
Inderdaad.
Lad ergens iets over een heruitgave, maar kan het artikel niet terugvinden.
O.k., heb een beetje getwijfeld om te reageren, omdat ik weliswaar een Seikoliefhebber ben, die er behoorlijk wat gehad heeft, maar mezelf zeker geen expert zou willen noemen.
Imo is dit gewoon een Seiko quartz chrono van eind jaren '90.
Dus om dit een
te noemen, gaat mij een beetje ver. Nee, je gaat 'm niet op iedere straathoek tegenkomen. Dus in die zin; tja. Maar dit heeft er meer mee te maken dat hij al wat langer uit productie is, niet heel speciaal, bijzonder of fraai en (dus) ook nooit heel erg populair is geweest. Dit is dan ook, volgens mij, niet een heel waardevol of verzamelwaardig horloge. Maar als jij het leuk vindt en je kunt het voor een prikkie kopen; lekker doen, natuurlijk!