Vandaag keek ik weer eens in de etalage van een juwelier waar ik af en toe langs kom, en viel mijn oog op een aantal Seiko’s in de etalage. Ik vroeg me af welk type dit was, en heb dus even een foto gemaakt. Tot nu toe heb ik echter geen succes als ik kijk in de recent geposte Seiko catalogus of op de Seiko website. Ik heb ook nog bij Rob gekeken, maar daar zag ik ze ook niet staan.
Dus nu aan jullie de vraag: wie weet welke types dit zijn? Ik heb met name wel interesse in de 2e van rechts en de meest linkse.
Die linkse vind ik super. De bezel doet me denken aan de bullhead
De tweede van rechts heb in een uitvoering die er op lijkt snn107. Alleen heeft deze andere drukkers en een andere bezel als meest opvallende verschillen
Die tweede is zeker niet slecht, ook een gewone
band aanzet, dus daar kan je makkelijker bandjes
voor kopen dan voor die eerste.
Maardein jij hebt het horloge virus ook goed te
pakken he?
Ik heb het virus wel redelijk te pakken ja, alleen niet altijd de financiele middelen om het adequaat te bestrijden
Wat betreft de aanzet, ik vond de 1e en 3e het leukst, beide dus met de iets afwijkende aanzet. Volgens mij zijn er echter nogsteeds best wat bandjes hier voor te krijgen, alleen zijn ze soms wat duurder/zeldzamer.
Vandaag maar eens naar binnen gestapt, en gevraagd wat het type nummer was. Die man had geen flauw idee… De prijs kon hij me wel vertellen (€ 240,-). Gelukkig wist het label meer dan die man, en kon ik dus achterhalen dat het type nummer van de meest linker SNAA47 was.
Ik moet zeggen dat ik ze beide erg mooi vond, voelden lekker zwaar en degelijk, en ook de chrono knoppen voelden goed aan.
@anon18761316NA: Heb jij enig idee of je de types SNN123 of SNAA47 kan leveren? En zo ja, wat ze dan zouden kosten (mag ongeveer, als je het niet precies weet).