Welke site bezoekt Ed Nijpels, commissaris van de koningin in Friesland?

Welke site bezoekt Ed Nijpels (55), commissaris van de koningin in Friesland? Horloge.pagina.nl: “Ik ben een enorme liefhebber en verzamelaar van mooie horloges. Via deze website zoek ik naar de nieuwste uurwerken en kijk ik naar wat er wordt aangeboden.”
Volkskrant Magazine, 14 januari 2006

Wat leuk! En misschien dat meneer Nijpels hier ook wel eens komt kijken, ik ben benieuwd naar zijn collectie.

Heeft iemand dit stukje trouwens voor mij, dat gaat in een lijstje boven mijn bed!

Mischien is hij wel onder ons…

Zal ik het maar opbiechten dan ? :smiley:

Yaffle

Volgens mij heeft hij wel eens ooit in een tijdschrift gestaan, ik meen met CvdK!

Ik zeg niets…

Gerwin

COOL!

bij www.dezinvanluxe.nl vermoeden we al een tijdje Peter De Vries

Leuk om te horen!

@LuukS: Onder welke naam dan?

Groet,

Geert T.

Peter…

nu issie alleen wat minder actief

toch 57 posts

Volgens mij heeft PRDV een Seiko Monster en een Seamaster toch?

Floris, dat moet 'm zijn :wink:

Jaap Schreef:

Floris, dat moet 'm zijn

nee hoor floris heeft een hekel aan het koningshuis .

Wat leuk om te lezen dat er ook BN’ers deze site bezoeken.

Onze hobby is klassenloos…

gr,
Hans Mennink

@Henrik…Een foto van Ed Nijpels boven je bed???

Nivelacuso Schreef:

@Henrik…Een foto van Ed Nijpels boven je
bed???

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging op 21/01/2006
00:07 door Nivelacuso.

Ghehehe :smiley:

Ed Nijpels is in ieder geval in het bezit van een Jaguet Droz Numerus Clausus.http://www.p178host.com/jdgallery/gs/decentre.jpg

Zou dit de Ed Nijpels zijn

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,13501

Verklaart trouwens wel waarom er bij de stats een server van de 2de kamer bijstond.

En op wie doel je dan?

Mvg Dennis.

Ed

Maar die Ed zit toch al langer op ht horlogeforum, die zit er dacht ik al sinds het nog horloge prikpagina was. Kan ook zijn dat dit een andere Ed is en dus wel dhr. Ed N.

Wat mij opviel is sinds deze topic geopend is ed niet meer actief is op het forum. Kan natuurlijk stom toeval zijn maar het viel mij wel op.

Mvg Dennis.

Die Ed is niet Ed N. maar Ed M.
Maar heeft niemannd dat magazine voor me? Er zijn hier toch wel een paar Volkskrantlezers?