Ik denk ook dat, als je meerdere hebt in dezelfde stijl, je toch altijd automatisch je ‘favorietje’ neemt. In mijn visie kan iets kopen in eenzelfde stijl dus enkel simultaan met t buitenwippen van je vroegere
Leuk toch om jezelf te beperken, als niet alles kan kun je ook niet alles willen
Het enige wat ik wel doe, is af en toe een shirt matchen met m’n horloge. Ja ik heb zelfs met opzet een oranje dress shirt en oranje/grijs T-shirt voor mijn oranje / oranje-acenten horloges! Maar doe dat vooral bij “gelegenheden”. Als ik gewoon thuis ben, maak ik me niet zo druk…
Gelukkig. Dacht al dat er geen echte mannen meer waren in NL…
Ik lag me overigens ziek met al die Hollanders die op hun Paasbest Antwerpen ‘gezelliger’ maken. Mensen nemen zich veel te serieus.
Komt soms over als mensen die net iets te goed hun best hebben gedaan, maar aan de andere kant zie ik het toch liever dan badslippers joggingbroek en hoodie´s.
Kwam er bij een metal concert achter dat ik dagelijks in uniform loop: pet, camo shorts, zwart -bedrukt soms- tshirt en cons, en als het koud is een grijze hoodie van mijn werk erbij.
Zo in november verandert de camo short in een lange broek, maar die gaat in maart/april weer uit.
De tijd van jeans met jasje en nette schoenen is lang geleden…
Werk in de horeca, zowel keuken als bediening. Overwoog een skx007, maar krassen op de zwarte bezelinlay Is n doorn in m’n oog. Overwoog skx171, maar uiteindelijk besloten het monster als werkcollege te dragen. En dat doet ie al n decennium meer dan prima.
Vakanties gaat er bijna elk jaar wel n andere casio mee. Voorheen steevast n portret. De laatste jaren n gshock. De sensoren zijn leuk, maar gebruikte ik steeds minder door de komst vd smartphone.
Vrijetijd is geen touw aan vast te knopen. Hangt helemaal vanaf wat ik heb liggen. En eerlijk gezegd, zoveel vrije tijd heb ik niet meer, dus die komen helaas weinig aan bod.
Oh ja, nog 1 horloge bij n outfit: bij m’n pyjama een SmartBand b2 met slaapmonitor