Welke strap keuze bij dit horloge 😵‍💫

Beste,

Wat zou de best passende strap zijn voor dit horloge, zou in principe alle 3 kunnen als ik naar de kleuren van het horloge kijk…

Het horloge

De straps….

Jammer genoeg weet ik niet hoe ik een ‘poll’ kan aanmaken, was wellicht makkelijker geweest…

Alvast bedankt voor het meekijken :+1:t4:

4 likes

Bij betaalbare nato’s zou ik gewoon verschillende nemen en geregeld wisselen :yum::+1:

1 like

Klopt ja, als ze iets van een tientje waren had ik dat gedaan, maar helaas zijn ze €49 per stuk :joy:

1 like

Nick Mankey toch? Dan komt er ook nog import bij.

Geweldige bandjes maar ik zou er een nemen zonder opdruk. Een egale kleur dus.

3 likes
  • Eva tipo A
  • Eva tipo B
  • Pull to eject

0 stemmers

3 likes

Geen van de drie.

6 likes

Een donkerblauwe rallyband met kleine gaatjes. :+1:

8 likes

Klopt helemaal ja :+1:t4:, het leek mij wel leuk om er een strap bij te halen die iets met nasa of iets van luchtvaart te maken heeft (gezien de “geschiedenis”van dit horloge)… dan oogt het weer wat ‘speciaals’…iets wat je niet dagelijks ziet om zo maar te zeggen…

1 like

Bedankt Vincent :+1:t4:

1 like

Volgens mij je trotse NA?

Zelf verlies ik me dan altijd in dure straps en geef ik uiteindelijk bijna net zoveel uit aan straps als aan het horloge zelf.

Mijn tip zou zijn om wat straps van Ali op te pikken, afwisselen en op basis van wat beklijft een duurdere strap te kopen.

1 like

Kan alle 3. Maar bovenste en de blauwe t mooist.

2 likes

Mooi zeg,ook bij een zwarte uitvoering staat grijs super :+1:t4: goede keuze

1 like

Precies dit met deze bijzondere Bulova!

1 like

kijk ook eens bij cns straps.
Ik heb ook nog ergens een lunar strap liggen van diabolic.

1 like

Ik zou of voor een band gaan die zo dicht mogelijk bij het origineel van NASA zit:

Of gewoon iets doen wat je zelf heel mooi vind en wat qua kleuren lekker aansluit.

Vind zelf de bovenstaande drie opties iets te hard hun best doen om space-ig te lijken.

2 likes

Een blauwe tropic band.
Bijvoorbeeld:

1 like

Wat Flowert zegt, iets als dit:

2 likes

Ah ja, sorry, over gekeken :wink:

1 like

Zonder onaardig te willen zijn, maar geen van de drie. Ik vind ze teveel Fisher Price voor een mooi horloge. Ook al snap ik de NASA-link. Als je naar Nato wil dan een egale zoals al geopperd. En een suede strap staat ook mooi. Grijs of blauw.

2 likes

Toffe aanwinst, gefeliciteerd.

Ik denk dat de witte kleur van de straps niet matchen met de roomwitte dail op het horloge. Tevens vind ik de glimmende kast niet mooi matchen op de zwarte gespen van de “Eva type A”

Ik zou persoonlijk voor een grijs/blauwe gaan, maar dan zonder opdrukken(als dat een mogelijkheid is)

1 like