Welke strap kopen voor de Montblanc

Zoals de titel al doet vermoeden wil ik voor mijn Montblanc een grijs bandje kopen… met vlindersluiting, of de mogelijkheid om vlindersluiting te monteren.

Ik vind de orginele zwarte band niet passen.

Maar welke grijze band dan wel? Is bv een suede band niet te sportief voor dit horloge?

Of gewoon zoals de orginele croc band maar dan in het grijs?

Waarom grijs? Dit komt in de wijzerplaat reeds aan bod.

Wie helpt mee wat het beste past bij deze:

Struisvogelpoot, rog of … ?

Nope. Pak even zo’n velours van STRPS. Staat top denk ik.

Even het verkeerde voorbeeld, want op een sportief horloge.

image

afbeelding

Maar kan echt goed op een wat netter horloge, @daffie kom er eens in.

5 likes

Istie :sunglasses:

5 likes

Persoonlijk zou ik het horloge verkopen. Al twijfel ik er niet aan dat hij er beter uitziet met een suede band van Strps.

2 likes

Van zoiets een bandje laten maken als je iets grijs en exotisch wil. Het horloge zelf heeft geen kleur, dus een knallend kleurig bandje zou ook leuk kunnen zijn als je wat speelsheid erbij leuk vindt.

? Waarom verkopen ?

Vind het horloge meer een dresser, dus speels gaat niet passen bij een wat strakker hemd zonder das. :wink:

Voor die prijs kan ik het zeker eens proberen… bevalt het niet dan kan die nog wel terecht in een verkooptopic. :wink:

F*ck, niet in 22mm… Ga eens verder kijken op hun website voor alternatief.

Die website doet enorm raar bij mij, enkel op homepage, jou link werk normaal. Het lijkt wel of die website continu opnieuw inlaad. Flikkert steeds. pfff

1 like

Vind hem euh… niet super mooi :wink:

Vind hem euh… niet super mooi :wink:

Daar ga ik echt niet van wakker liggen, ik vind hem super en heb er maanden naar zitten kijken met kwijlende bek, dus blij dat hij in mijn verzameling zit.

Ook het verhaal vanwaar dit ontwerp komt boeit me.

1 like

Hier moet toch gewoon een zwarte alligator op?

1 like

Het zal dus niet van strps komen, daar zij geen 22mm leveren.

Iemand nog zo’n website waar wel een velours grijze strap kan gekocht worden? Candide zijn strap was wel heel mooi geprijsd moet ik zeggen.

Of nog andere voorbeelden?

Hier moet toch gewoon een zwarte alligator op?

DIe staat er op denk ik… :wink: Alle van zijn broertje de krokodil.

Dan ben je goedkoop uit wat mij betreft.

1 like

Nee natuurlijk niet, want

En dat is het belangrijkste!

1 like