Welke strap zou hier nu het beste bij passen?

Ik heb hem nu net 2 dagen in bezit en vraag mij af wat voor strap zou ik bij dit horloge kunnen gebruiken? Ik heb natuurlijk nog wel wat liggen maar ik wil toch net als bij elk ander horloge weer wat nieuws. Zwart kan zeker en heb ik nog liggen in de juiste maat. Zwart met een wit stiksel en een zwarte met croco. De een net wat sportiever en de ander een beetje dress-upperig. Mooi woord overigens.

Maar ik wil een wat robuustere look and feel dus kom ik op vintage, althans dat denk ik dat het wel past bij dit horloge. Nu zag ik een donkerbruine band van iemand op dit model en kleur.
En dat vind ik best mooi maar schijnt niet echt lekker matchen. Zou er een groen zijn die lekker pakt op dit horloge, of olijf? Of toch zwart en als het kan met groen stiksel? Of is er misschien toch een bruine kleur die past? Ik weet het niet en alle tips en advies zijn welkom. De nato spanbanden heb ik nog liggen maar die doen het voor mij toch niet echt. In ieder geval bedankt voor het kijken en meedenken.

2 likes

Ik zeg lekker niks.:clown_face: Ik weet 't ook niet.

1 like

Ik vind je horloge super mooi…en hij staat erg hoog op mijn wensenlijst!
(maar dan wel in 39mm zwart; maargoed jij gaat die bezel nog kopen begreep ik)

Dat groen blijft volgens mij niet eenvoudig om te combineren…wel vind ik het een toffe en opvallende kleur!
(weer eens wat anders…leuk om mee te showen in de kantoortuin :sunglasses:)

Wat plaatjes voor bezoekers van 18 jaar en ouder!

Niet onaardig…zo’n bruine band…

Zoiets is wel mijn persoonlijke favoriet denk ik…dikke bruine vintage band!

Zelfde stevige bruine band!

Mwaaah…zo’n bruine cleane gladde band is niet mijn cup of tea :neutral_face:

Groene Nato=nee! :slight_smile:

Zwarte nato goedgekeurd :sunglasses:

Ik vergeet olijfje bijna!

Dit is zo te zien een hirsch band…die heb ik ook op mijn SNZSH53 :sunglasses:

3 likes

Thanks.
Ja, dat bruin vind ik toch best mooi hoor. Maar goed ik ben niet zo goed thuis in de kleuren en volgens een aantal mensen wordt combi bruin met zwart weer afgeraden als een no go. Terwijl het met dat groen wel lekker smoelt hoor.

Op zwart combineert eigenlijk bijna alles; daar zou ik mij niet zo druk over maken.
Ik heb een zwarte speedy en die gaat eigenlijk goed met bijna alle bandjes vind ik zelf dan :slight_smile:

Yep, een zwarte band kan ook prima bij deze combi. Met de zwarte bezel heb je ook meer mogelijkheden. En idd, wat is die bruine gladde vies zeg, brrr.
En ik hoop dat ze snel met de losse bezels komen in 39mm en eigenlijk dan het liefste de alu.

1 like

http://www.watch-band-center.com/watchstrap-p10988h1223s1488-Watch-strap-Bros-Can.html

:wink::+1:

Ik zou voor helemaal zwart gaan.

Mischien best mooi maar valt wel heul erg op

Kijk hier maar eens

1 like

Had ik ook gezien maar welke kleur combi zou nu het mooiste zijn?

Mocht je voor rubber gaan:

2 likes

Is op zich ook een optie maar ik weet niet hoe rubber draagt eigenlijk. Daar zal onderling ook nog wel wat verschil in zitten qua comfort etc.

2 likes

Goedemorgen, om te beginnen, gave klok!

Misschien een kijkje nemen bij colareb, Italiaanse handgemaakte banden (dacht ik) voor een nette prijs.

Deze bijvoorbeeld http://shop.colareb.it/en/roma-watch-strap/27-roma-black.html

1 like

En anders gewoon een mooie hirsch liberty artisan

1 like

Dank voor de tip!
Ze zijn erg mooi en zal eens goed rondsnuffelen. Ondertussen ook wat meer banden gevonden en dan is het weer moeilijk kiezen :slight_smile:

Ik heb een olijfgroene suède band van Ko die ook mooi zou kunnen staan.

1 like

Ja dat snap ik, keuze maakt het moeilijker😉

1 like

Thanks,misschien inderdaad @Ko-Banden anders maar is vragen. Die komt hier op het forum ook met enige regelmaat voorbi.

1 like

Bandje is bijna net zo duur als de klok :thinking:

1 like