Er zijn tegenwoordig zoveel Sumos dat je de dojo niet meer ziet. Nu zijn er twee types die mijn intessse hebben.
Welke zouden jullie kiezen ?
- Green
- Coral Blue
0 stemmers
Er zijn tegenwoordig zoveel Sumos dat je de dojo niet meer ziet. Nu zijn er twee types die mijn intessse hebben.
Welke zouden jullie kiezen ?
0 stemmers
De groene is apart.
Jammer genoeg matchen de plaat en bezel kleuren niet goed bij Seiko.
Maar dat is dan kennelijk Seiko
Vindt zelf die rode wijzer niet zo
Ze zijn haast identiek. Groen… blauw… beide gewoon mooi. Vind persoonlijk de gele secondewijzer niet echt passen bij beide modellen. Succes met het maken van een keuze.
de blauwe. Die gele secondewijzer past beter bij blauw dan bij groen. En persoonlijk vind ik de suggestie van @Dirko beter, maar goed zoals ja aan aangeef is die niks voor jou. Smaken verschillen.
Ik denk dat ik dan toch…
voor de zwarte ga .
Persoonlijk pasten de gele accenten beter bij blauw. Misschien om dat er meer contrast is. De stipjes op 12,3,6 en 9 komen dan ook beter zichtbaar.
En misschien is de blauwe beter te combineren net kleding dus kan je hem vaker dragen
Ik las de eerste optie in eerste instantie serieus als ‘geen’ ipv ‘green’. Dat zou dan mijn keuze zijn geweest.
Grapje. De groene is prachtig. Doen!
Hahahaha, scheelt niet veel qua qua letter
Blauw is mooi word mijn volgende
Ik heb zelf nu de sbdc031
De onderdelen zijn besteld om deze te modden.
Ben benieuwd of er veel gemodde sumo’s zijn hier op het forum.
Ik zou op jacht gaan naar een non-Prospex Blumo.
De missende derde optie, als het ware.
Sumo, of anders solo in de dojo.
Odorex, of anders klojo in de disco.
Zoiets.
Er staat PADI op. Dan houdt het bij mij al snel op. Ik haat PADI duikers. Duikhorloges, niet de mensen.
Vanwaar de haat naar Padi?
Voor mij helemaal niks mis met PADI of een X op de wijzerplaat. Vind het vaak zelfs wel wat hebben.
Als voor de keuze van de OP. 100% blauw.
Groene (of gele, oranje, bruine, paarse … ) horloges … brrrrr (Vind ik)
Beide zijn limited editions maar kan niet achterhalen hoeveel stuks van beide zijn gemaakt.
Waar te beginnen? Ik heb net zo’n grote hekel aan TestAF marketing, ruimte marketing en al dat soort gelul.
Dan weet ik dat iedere zichzelf respecterende duikinstructeur een Suunto aanbeveelt. Dus is het dubbele onzin.
Als dan het logo ook nog eens lelijker is dan die rare, nare X, ja, dan ontstaat er milde haat.
De kleurstelling, die is op zich OK.