De Zenith heb ik al eerder gehad, de stalen zelfs. Was inderdaad een topper, maar ik vond het echt een sportief horloge en daarvoor vond ik het in die prijsklasse wat zonde.
Volgens mij ben ik er wel uit, met dank aan de wisdoms of the crowd. De JLC gaat blijven, voor de rest ga ik liefhebbers zoeken!
Als jij die afgekapte 12 en 6 “Geen porum” vindt, wil dat nog niet zeggen dat dit zo is. Gezien de lange tijd dat IWC dit model fabriceert zal niet iedereen het met je eens zijn.
Het is slechts jouw mening .
Makkelijk (voor mij); beide IWC’s verkopen.
De JLC houden dan zou ik zeggen… en misschien enkel de IWC’s inruilen voor deze:
of deze, maar dan moet er wel wat bij
JLC en Glashütte houden .
Je bevindt je echt in een luxe positie hoor .
Verdorie zo GO in het blauw is lekker
Ja prachtig he! Als ik geld over had…
Eén van de mooiste wijzerplaten die er is van JLC. Houden deze.
JLC en GO houden! Beide prachtige horloges.
Blind zou ik zeggen: JLC. Maar die heeft arabische numerals in combinatie met date op 3 uur. Dus die moet vertrekken.
De Flieger is te duur voor wat het is, dus omzetten in cash.
Blijven over de Glashutte en de Portugees. Moeilijk, maar ik zou de IWC ruilen zoals @illewoare suggereert.
Precies dit! Beetje kleur erin en toch de JLC nog in je bezit.
Ik zou de JLC houden en de rest eruit.
Van die IWC valt me ineens op dat de 10 afgekapt is
De GO vind ik wel heel mooi maar binnen zo’n topcollectie als die van jou is het wel een beetje de poor man’s Lange
Vooropgesteld dat ik alledrie de horloges niet in het echt “ken”, maar de beide IWC’s zouden bij mij het nest niet verlaten.
Grappig dat iedereen zich alleen maar focust op de JLC. Die heeft zo’n simpele geprinte dial en niet eens applied numerals. Ik vind hem heel mooi hoor, maar de GO is voor mij echt next level qua dial, complications en movement. Echt een niveautje hoger. Dus de GO staat voor mij bij far op 1.
Fraaie collectie.
Als er toch een moet vertrekken dan de Mark XVI.
Succes met je keuze.
Mark XVI eruit samen met de Glashutte.
Portuguese chrono & JLC behouden.
Hoewel ik gecharmeerd ben van GO vind ik dit model niet zo fraai.
Haha weet niet of dat nou een compliment of een belediging is
Nee zeker geen belediging hoor
Ik vind het op zichzelf een prachtig horloge
Mark XVI er uit laten En dan rustig de tijd nemen voor bezinning