Welke tool "4" stalen band

Iemand een huis tuin en keukentip om deze band eraf te krijgen? Ik wilde lekker evenementcorrect (Giro) de Festina op een roze Nato zetten. Maar hoe krijg ik die lugpins los? Er staat het cijfer 4 op de band.

http://thumbs1.picclick.com/d/l400/pict/121724024504_/Wristwatch-Link-Pin-Spring-Bar-Removal-Tools-Watch.jpg

Zoiets

1 like

Dus toch. Het lukte me niet. Misschien is de ruimte tussen de pinnetjes te breed bij mijn Chinese tool.

ja dat wil wel eens wat lastiger gaan met zulke lugs , maar ook met jouw chinees tool lukt het hoor!

Tiseenkwestievangeduld :grinning:

ik spreek uit ervaring :wink: succes!

1 like

Ik gebruik ook wel eens iets heel scherps zoals een veiligheidsspeld oid als ik er niet goed bij kan.

1 like

Let er wel op dat je vorkje 1mm is ipv 3… dat gaat zeker niet passen. Heb vorige week mijn Bergeon 6767f binnen gekregen met een paar extra vorkjes.

Gaat nu prima.

2 likes

En anders de punt van een schilmesje.
Als dat geen huis, tuin en keuken methode is weet ik het ook niet meer :smiling_imp:

1 like

Het is gelukt! De pinnen waren idd te breed dus ik heb een 1mm schroevendraaiertje gebruikt.
Bedankt voor de reacties iedereen. Het was dus idd gewoon zoals ieder ander bandje.