Welke tools gebruiken jullie?

Zou het op garantie kunnen spelen, dit is gedaan door een authorised dealer van Omega. Ben benieuwd…

1 like

Ze hebben gewoon broddelwerk afgeleverd en daar moeten ze hun verantwoordelijkheid voor nemen. Het is nu gebeurt dat valt niet meer terug te draaien, maar het afdoen met een dergelijke lamme opmerkingen is niet acceptabel.

4 likes

Heb je helemaal gelijk in, vaak ben ik wat te lief…

1 like

Is ook nog eens AD… Dat vind ik wel beschamend en daar moeten ze toch wat mee. Dacht dat je naar 1 of andere boerenlummel was geweest die horloges verkoopt.

Maar dat een AD zulke beschadigingen maakt… :speak_no_evil:

1 like

Klopt :frowning:

Zonde zeg :slightly_frowning_face: Plakband voor op de lugs is een van mijn belangrijkste banden wisseltools. Oh en wat met hout kan (bijvoorbeeld sateprikker) doe ik met hout, krast niet zo snel als metaal op metaal.

2 likes

Wat een ravage :worried:
Ik zou het hier niet bij laten!

1 like

Ja, echter weet ik niet zo goed wat ik hiermee kan. Want als ik geen kosten hoef te maken om dit te laten repareren. Wat zou ik dan nog moeten verwachten

Wow :blush:

Was dit een Omega AD?

Zo ja, dan zou ik eens beginnen met een gesprek waarin ik ze zou vragen hoe ze m’n lugs zouden gaan restaureren (opsturen naar Omega, ik zou niet accepteren dat die beunhazen er zelf nog aan zouden komen), vervolgens zou ik ze indien niet ontvankelijk voor rede eens aan de schandpaal nagelen bij Omega, en als laatste zou ik een review campagne beginnen op elk platform wat je op god’s groene aarde maar zou kunnen vinden.

Niet dat ik een krasje aan de achterkant van de lugs zelf zo erg vind, ik wissel vaker banden dan ondergoed, dus da’s par for the course. Maar als het me echt echt tegen de borst stootte zou ik het op bovenstaande wijze steeds een trapje escaleren.

3 likes

Bedankt voor de tips,

Dit is inderdaad bij een AD gebeurd, niet de AD waar ik het horloge heb gekocht dus weet niet in hoeverre ik dus iets van hen kan verwachten.

Ik ga contact met ze opnemen. Voor dat ik mensen aan de schandpaal zet, geef ik ze liever een 2e kans om dan met een goede oplossing te komen. Dit is gewoon niet vakkundig werk wat er geleverd is.

1 like

Hier mag de AD zich diep voor schamen. Daar is duidelijk een amateur mee bezig geweest.

Geef ze een kans om het in orde te brengen, en lukt dat niet dan een beroep via Omega op garantie.

Zelf met mijn Toyota meegemaakt. Lampje achterlicht laten vervangen bij dealer. M’n auto zat onder de krassen na dat klusje. Bleek dat ze een stagiair dat hadden laten doen. Uiteindelijk wel weer opgelost en duizend excuses. Onbegrijpelijk.

1 like

Update:

Contact gehad met de desbetreffende AD,

Zij hebben aangeboden het horloge te repareren (krasjes polijsten). Aangegeven het aanbod op prijs te stellen maar niet akkoord gegaan aangezien zij geen gecertificeerde Omega horloge maker inhouse hebben.

Voor een andere oplossing zou ik 3 weken later contact op moeten nemen aangezien de eigenaar net op vakantie is.

Ondertussen contact verzocht met Omega zelf en kijken wat zij voor mij kunnen betekenen.

1 like

Brushed polijsten wellicht een optie?

Maar laat dat dus liever aan een gecertificeerde Omega horloge maker over…

1 like

Hé wat akelig! Zou eigenlijk niet mogen gebeuren. Toch, op 10.000 bandenwissels kan het eens gebeuren… maar een plakbandje had het kunnen voorkomen wellicht.

Iets met hakken en spaanders, hoe shit ook, maar dan moeten die spaanders direct netjes opgeruimd worden. Als klant blijven zitten met zorgen lijkt me funest voor de klantervaring en daarmee potentieel de reputatie van de zaak.

Bookmarkje voor over drie weken. :white_check_mark:

1 like

Precies, het is even kut. Maar ik weet ook dat iedereen maar een mens is en daarom geloof ik in 2e kansen. (In dit geval de kans om met een passende oplossing te komen en niet nog een banden wissel)

1 like

Pff, wat een ellende zeg dit soort dingen. Ze krijgen binnen een paar seconden iets knaps totaal verpest.

Ik zou het er niet bij laten zitten, dit hoeft niet en het hoort niet. Ik zal nooit vergeten dat ik een Tissot PRC200 kocht en de dame net als ik niet op de hoogte was van de schroefkroon. Dat ik dat niet wist is prima maar dat zij het niet wist toch een flinke misser.

Ik wilde het horloge natuurlijk op tijd hebben dus nam ze hem mee naar achteren waar ze waarschijnlijk een puntbektang heeft gebruikt om de kroon uit te trekken. Krijg ik hem keurig op tijd gezet in mijn handen en onderweg zie ik pas de compleet verneukte kroon… Scherpe bramen en diepe krassen. Ze hebben het opgelost en een geheel nieuw exemplaar besteld maar moest wel aandringen om het opgelost te krijgen.

Kortom, flink klote, ik hoop dat je nog wat kunt regelen met ze.

3 likes

Hehe. Held! :raised_hands:

1 like

Prutsers

Prachtig zo’n werkruimte!

1 like