Welke tropik ss kies jij?

Halios komt met een tweede serie van de tropik ss. De blauwe versie is niet in her-productie gegaan maar er is nu wel een witte variant verkrijgbaar met zilveren bezel. Nu dacht ik dat we daaruit mochten gaan kiezne maar ineens komt halios met de mogelijkheid om deze modellen te “mixen”!!

Er zijn nu dus vier tropik ss modellen te bestellen: (in deze volgorde ook de plaatjes onderaan…)

Standaard zwart met zwarte bezel
Wit met zilveren bezel
zwart met zilveren bezel
wit met zwarte bezel…

Welke heeft je voorkeur? Ben benieuwd!




zwart met zilveren bezel!

erg mooi en weer eens wat anders

Vroeger zou ik voor zwart/zwart gegaan zijn
maar de smaak verandert en nu zou ik zeggen wit/ zilver. heeft wel het zelfde formaat maar oogt minder massief dan met een zwarte bezel.

grtz. Gerard

Nr.3

Machtig mooi (tu)

zwart zilver!

Wit met stalen bezel. Zijn de bezels ook los te bestellen? dan wordt het leuk varieren.

gr, HJR

met 720 USD nog goed betaalbaar trouwens

die zwarte dial met lichte bezel is wel erg mooi hoor:

Toch zou ik nog steeds eerder voor de Delfin gaan, die vind heel erg mooi, ook vind ik de wijzers mooier, en hij kost hetzelfde. Maar goed, zo weet ik nog wel een hele reeks duikers die ik zou willen hebben. Crepas L’ocean/Cayman, Helson Skindiver/Sharkdiver… en ga zo maar door

dat is het enige nadeel van dit forum, dat je verlanglijstje zo lang wordt… :wink:

Candide Schreef:

Crepas Cayman

Ziet er prachtig uit op de foto’s ja. Heb je die wel eens vastgehouden? Dat ding is echt enorm. Die is alleen geschikt voor polsen van 8" of meer.

hoe veel groter dan mijn laatste aanwinst? die draagt door de korte lug tot lug afstand trouwens helemaal niet zo groot als je zou denken

Halios trpic ss wit met stalen bezel echt heel mooi!
Doet me een beetje aan een sport model iwc denken , ben ik de enigste die ze een beetje aan de prijs vindt ?

automaatje Schreef:

Halios trpic ss wit met stalen bezel echt heel
mooi!
Doet me een beetje aan een sport model iwc denken
, ben ik de enigste die ze een beetje aan de prijs
vindt ?

Mja, ze waren €650 op leer en nu zijn ze €700 op bracelet. Niet raar ofzo. Ik heb een gen. 1 Tropik SS gehad en die is het geld zeker waard.

Nr 3!

Nr3. zwart op staal. Maar vind ook de Delphin mooier. De Tropik Bronze vind ik ook erg gaaf.