Welke van de 2, Omega of Heuer?

Mooie band!

1 like

Ik heb hier al wat gezegd, maar nog niet letterlijk een voorkeur uitgesproken, dus bij deze:

De Speedmaster.

2 likes

Dank je Erik - vond ik zelf ook, mooier Ć©n comfortabeler dan de bijna identieke van Omega zelf of de leren band die bij de Speedmaster Reduced Day Date zat. Het Rodania opschrift & gesp neem ik dan maar voor lief:innocent:

1 like

Man man man wat een prachtfoto!

2 likes

Na nog maar is te gaan passen was ik toch tot de conclusie gekomen dat de Omega met zijn +44mm net wat groot is. Echter qua must have gehalte stak deze er wel met kop en schouders bovenuit. Dan kwam ineens de Broad arrow te voorschijn in het te koop topic. Ik was direkt verkocht en mede dankzij de flexibiliteit en de zeer snelle respons van @Richard1973 wordt ik dinsdag de trotse bezitter. Een Tag Heuer blijft op het lijstje staan maar zal nog niet voor direkt zijn. Dank aan allen voor de input!

4 likes

Gefeliciteerd met jouw aankoop; goede keuze! Nu nog even in spanning tot dinsdag.

Veel plezier er van - nu alvast, en straks!!!

1 like

Die heuer is gaaf, de speedmaster co-axial afschuwelijk. Speedy top maar niet als automaat!

Zoals hier boven al een paar keer is aangegeven, kun je bij deze twee eigenlijk niet de fout ingaan.
Ik zou zelf in dit geval gaan voor de TH. Waarom? Tja, gewoon op basis van eerste gevoel.

1 like