Toch CWC dus.
Wat doe jij met die horloges joh? Ik hing laatst nog in bomen en bramenstruiken (letterlijk, mān hele benen en armen lagen open), maar allemaal gewoon met de Santos op leer om.
Is een Santos niks voor je? Perfect sporthorloge. Budget wel wat omhoog.
Sorry man. Once itās been seenā¦
Nou ophouden Maus .
Ben veel buiten, ook als het regent, ook al vroeg als de zon nog niet op is, echt, een Cartier past daar niet bij.
Damasko, puur door de crosshair op de dial
Er stond hier laatst voor 1300 ballen een Seiko Alpinist 1959 op het forum. Wacht evenā¦
https://www.horlogeforum.nl/t/te-koop-seiko-prospex-limited-1959-alpinist-re-creation/526865
Misschien moet je @Patries eens lief aankijken. Dat lijkt me nou het perfecte horloge voor de actieve pensionado die wel eens van een bergwandeling geniet. Daar zijn ze ooit voor gemaakt. En met superieure lume. Want ja, als je in het donker buiten bent kun je een Maglite of een Seiko meenemen, natuurlijk.
Maar is dit niet wat voor je:
Met Diashield harde coating, flink waterdicht, AR coated saffier en superieure lume.
Een Luminox carbon wel, haha!
Echt een mooi horloge. Ik had ook een Alpinist maar te dikke kast naar mijn smaak, dus verkocht. Het horloge is een bolletje.
Het is wel zo dat degene waar @Fate_Amenable_To_Change op doelt een heel andere kast heeft als de standaard alpinist.
Schitterend horloge, maar spreekt mij niet aan, altijd gladde bezel. Bedankt voor het meedenken.
Tja, ik had hem eigenlijk weer ingetrokken, maar wanneer er interesse is kan ik er wel afstand van doen. Het is een ontzettend mooi horloge, maar wordt minder gedragen (nu eigenlijk niet) dan dat hij verdient. @jan13: je kunt me altijd een pb-tje sturen als je interesse hebt
75% stemt op Sinn omdat naamsbekendheid en merkgeil. Damasko is een veel betere toolwatch maar wat minder courant.
Ik heb aardig wat Damaskoās versleten en op de een of andere manier blijft dit gekke ding in de collectie plakken:
Korte wijzers
Kolderiek kleurtje
Doorkijkvenster op een toolwatch
Prijs
Gewoon een heel goed alledaags ding. Dan door naar Damaskoā¦
Prijs
Saai
Prijs
Stalen band
Wel een echte toolwatch. In specs, looks, alles. Een mega tof horloge maar je raakt hem aan de straatstenen niet kwijt als je er vanaf wilt.
Als je geen flipperaar bent.
Echt? Voor de naambekendheid?
En dat terwijl er de afgelopen jaren toch aardig wat is gehypet op het merk. Met @oni als ambassadeur van het eerste uur.
Ja. Weet ik veel
De enige valide reden die ik kan benoemen is dat je voor hetzelfde bedrag een Tudor Ranger of GS SBGNxx gmt koopt. Wie koopt er dan een incourante saaie shitter met een Duitse achternaam erop
Deze staat desondanks wel op de wishlist. Op staal, dat dan weer wel.
Ook niet bij Serious Watches in Drachten ?
Ik ga kijken.
Daar koop ik hem niet voor. Ik heb een mail aan Damasko gestuurd om te vragen of de DS30 met een rode secondenwijzer geleverd kan worden. Bedankt voor de tip @Ingenieur
Daar gaan ze ongetwijfeld positief op reageren!