Welke van de drie?

Dag heren (ik zie hier nauwelijks dames?),

Om mezelf te belonen heb ik besloten dat ik mijn horlogecollectie mag uitbreiden. Nu is mijn budget niet onuitputtelijk dus ik wil graag een horloge kopen dat jaaaaaren meegaat en dan bij voorkeur ook nog voor een scherpe prijs. Ik heb een voorlopige keuze gemaakt uit onderstaande modellen. Is er wellicht iemand die mij meer kan vertellen over deze modellen en eventueel ook iets over de vraagprijzen?

te koop bij Sayin Watches voor € 1.470,-

te koop bij neu.watch.de voor € 1.860,-

te koop bij neu.watch.de voor € 1.795,-

Ik dank jullie bij voorbaat voor de reacties.

Groeten,
Maurice

Hallo,

Ik denk dat ik voor de Tag zou gaan.
Tip: als je voor 1 van de andere 2 zou gaan kijk dan eerst even bij Sayin Watch voor hoeveel je die daar kan krijgen.
Ik heb daar mijn Tag Heuer ook besteld listprijs 2195 met korting 1465 inc. verzenkosten.

Groet Peter

Zou niet gaan voor de Hanhart. HEb hem in mn handen gehad en die kast is zo scherp kun je iets mee snijden.
Zou dan gaan voor een Tutima, is ook een stukje mooier.

Wel grappige dat je drie keer voor een soort van re-edition/vintage look kiest, dat geeft aan dat je goede smaak hebt :slight_smile:

Ik heb zelf de bovenste in het zwart maar moet zeggen dat ik de blanke toch wat mooier vind. Lees hier wat info over het horloge: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,6516,6516#msg-6516

Eberhard vind ik niet bijzonder genoeg (als merk en horloge) om die prijs te rechtvaardigen. Er zal een valjoux 7734 in zitten, vergelijkbare chrono’s koop je gebruikt en/of vintage op ebay of marktplaats voor 150 tot 350 euro. Beetje mazzel zit er dan een Landron uurwerk in en krijg je iets als dit: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,14817,14817#msg-14817 Kijk niet naar goudkleurige kast maar naar de plaat enz.

Voor de Hanhart gaat Eberhard verhaal nog veel meer op en bij deze vind ik de plaat heel goedkoop overkomen. Uurwerk is nog simpeler, prijs niet redelijk.

Dus imho krijg je bij de Heuer het meest waar voor je geld.

Zonder meer de Heuer, (tu)
de Hanhart op de 2de plaats,en de Eberhard vind ik gewoon niet mooi qua lay out van de wijzerplaat,
overigens zou ikzelf proberen om voor een oude originele te gaan,ongeacht welke van de drie,:slight_smile:

Groet, André

Dag Henrik,

Ik had, stiekem, al gehoopt op een reactie van u. Ik had gelezen dat u een re-edition had maar ik wist niet of het dit model was. Is de prijs van Sayin ook redelijk? Nog succes gehad met de vraag voor het Saab-horloge?

Groeten,
Maurice

Ik had een heel mooie Heuer gezien bij de Amsterdam watch company, maar toen ik voor mezelf de beslissing had genomen om hem te kopen was hij al weer verkocht. helaas.

vind de 2 andere in het niet vallen bij de heuer.
Zo op het 1e gezicht althans, heb ze alle3 niet in het echt gezien…

Zeker de Heuer, de blauwe tinten maken het helemaal af. Lijkt me zeker een horloge waar je nog lang niet op uitgekeken bent door de balans en de rust in de wijzerplaat. De Eberhard komt een beetje donker over maar dat zal wel door de foto komen. De Hanhart vind ik minder door de ribbelrand (hoe heet zo’n rand?) en de grijze kleur in de cijfers i.c.m. de witte plaat.

Dus koop de Heuer maar :wink:

ik vind de eberhard niks, gewoon niet mooi.Bij de Heuer heb ik zoiets van, goh veel mensen vinden het wel wat vanwege het merk. Dat neemt niet weg dat ik de Heuer een mooi horloge vind, met een perfecte afwerking. Ik zou zelf voor de Hnhart gaan, dat vind ik een mooi horloge en je ziet het niet veel…

U mag je zeggen hoor! :smiley:
Ik vind het een redelijke prijs, je kunt altijd vragen of daar nog wat van af kan maar Marley (Sayin) is al redelijk scherp geprijsd. Nee, dat saabhorloge is (voor mij en anderen :() niets meer geworden. Daarvoor moet je bij Highstreet zijn :wink:

Op het eerste moment sprong voor mij de Eberhard eruit, mooie chrono met platte pushers en 2 sub-dials. Zoals ik chrono’s het mooiste vind.

De Tag (of Heuer, re-edition toch?) is ook mooi, maar dan liever een zwarte als Henrik of witte plaat zonder dat blauwe enzo.

Is niet moeilijk, de Heuer! (tu) :wink:

Vind je dit dan niks, die is qua kast bijna hetzelfde maar van beter kwaliteit dan de Hanhart.
Moet je de stalen band even wegdenken.

Henk,

die bovenste is toch ook een re-edition? Althans, het is geen originele ‘oude’ Carrera.

Vind z’n buurman op de site van sayin ook mooi, en ook nog goedkoper dacht ik…