Welke van de drie?

Let even niet op hoe diep ze kunnen en of het wel of niet een professional is.
Welke kleur vinden jullie het best bij dit hologe passen?
Ik vind de gele heel mooi, alleen denk ik dan het horloge toch gaat vervelen na verloop van tijd.
De zwarte is vind ik ook mooi alleen een stuk gewoner.
De oranje vind ik ronduit lelijk, terwijl ik over het algemeen wel gecharmeerd ben van oranje.

Als ik binnen een paar seconden zou moeten kiezen zou ik de gele pakken!



Wat een vraag :smiley:

De eerste…Zwart !!!

Ok: Gewoon maar dat is ons geval al gek genoeg (:smiley:

zwart, zonder twijfel…

geel en oranje zijn trendy en sportief
de zwarte is zelfs bij tenue de ville te dragen

zou voor zwart gaan

Voor een Breitling geen oranje… daar hebben we de monster voor…:wink: dus zwart.

ZWART! verder niets, brrrrrrrrrrrrrrr

zwart

zeer zeker geel.
groet, frank.

ik heb zelf lang gedacht een seawolf in het geel te kopen…dus geel is niet verkeerd maar als je op safe speelt dan zou ik een zwarte nemen.
hangt er ook een beetje vanaf wat je al hebt liggen , een felle kleur is leuk om af te wisselen maar niet als enige klok

zwart

Oranje - zwart - geel

Zwart natuurlijk !

Een horloge met een gele of oranje wijzerplaat zou ik van een goedkoper merk erbij nemen. Idd, bijv een oranje monster ofzo.
Ik denk dat op den duur geel of oranje gaat vervelen, en het is ook niet overal en altijd draagbaar.
Zo’n zwarte wel.
Daarnaast behoudt een zwarte meer waarde zou ik denken voor geval je 'm ooit weer kwijt zou willen.

zwart is het stijlvolst en inderdaad, felle kleuren gaan snel vervelen, zeker bij een horloge dat toch al zo uitgesproken is.

Ik heb al een Colt Ocean in het zwart, dus zou ik geel kiezen :smiley:

Maar wil je op safe gaan dan kies je zwart, kun je altijd nog opfrissen met een gekleurde band.

Ruud

ik zou voor de zwarte gaan, die kun je altijd nog op een mooie bruine band zetten.

Loop maar lekker mee in de grijze massa… en koop zwart :wink:
Je koopt toch geen horloge met de gedachte om het later te verkopen… ?
Je koopt toch een klok wat je mooi vindt en niet wat een ander daar van vindt!

Maar goed de zwarte valt voor mij af omdat de 8 ronde indexpunten te groot zijn voor het horloge.
De oranje heeft m.i. een betere verdeling en is positief onderscheidend aan de rest.