Ik draag vandaag een pak.
Doe ik vrijwel nooit.
Dus dan volgt de vraag, welk horloge draag ik daarbij.
Heb de keus weten te reduceren tot deze twee.
Wat vinden jullie?
Ik ben benieuwd naar jullie mening!
Alvast dank!
Ik draag vandaag een pak.
Doe ik vrijwel nooit.
Dus dan volgt de vraag, welk horloge draag ik daarbij.
Heb de keus weten te reduceren tot deze twee.
Wat vinden jullie?
Gaat er toch om wat jij vindt?
Dress watch onder je pak, niet zoiets als die AP. Dat staat voor geen meter.
De APRO, door het Cola logo is de Rolex sowieso te casual, bovendien vind ik de APRO een stuk mooier. Aan de andere kant is de APRO natuurlijk geen dresswatch, lastig dit.
Als je ‘Coca Cola’ afplakt, de Rolex. Een reclame item vind ik niet gepast. De AP, hoe fraai ook, is (door de stalen band, imho) niet de perfecte dresswatch, tenzij je niets anders hebt…
Geen idee hoe de rest van je collectie eruit ziet, maar verder geen stijlvol horloge op leer?
Ik maak me meer zorgen over je mouwen
Laat al die zgn regeltjes toch los. Gewoon dragen waar je zin in hebt.
Ik zou gewoon een dikke vette duiker dragen, gewoon omdat het kan
De Rolex*
De AP is te opvallend als het netjes moet zijn.
*wel even de Coca Cola van de dial afvijlen.
100% de Airking!
Vind een RO en een pak niet echt een combi.
En niet:
Rock het gewoon!
Ondanks de Coca-Cola branding (waarom?) zou ik voor de Rolex gaan. Dat is gewoon een hele fatsoenlijke casual dresser met een lederen bandje.
Ik vind stalen sportmodellen, en zeker ook met zo’n batterij aan schroeven, bobbeltjes op de wijzerplaat en veel te bruut ogende links, gewoon echt niet bij een pak kunnen.
Sorry.
Bij een pak draag ik vaak iets op een leren band. Als het smart casual is mag staal ook best.
De Rolex, maar was ie gratis omdat je bij CC werkt?
Anders nog steeds de Rolex, de AP is te grof.
Doordat er coca cola staat kan ik geen helder antwoord geven.
Anders zou ik zeggen, wijk alleen bewust af van de norm. Jouw stijl, jouw keuze.
Dressy onder pak ja natuurlijk het best maar jouw AP is wat mij betreft ook keurig onder een pak te dragen.
Pre corona bij mijn nieuwe werkgever bewust fatsoenlijke duikers gedragen, opeens kreeg ik meer reactie want het viel op en reacties waren eigenlijk erg goed. Kortom doe wat je zelf wil.
Volgens mij is het afhankelijk van de gelegenheid. Een pak zegt niet zoveel.
Eigenlijk is alles al gezegd.
Ik persoonlijk zou denk ik een 1016 dragen, maar ja hoe kom je daar aan?
Draag lekker wat je zelf het mooist vindt. Ik denk dat je met geen van deze horloge’s een slechte indruk maakt!
Het probleem hier is het pak. Maak er een trainingspak van
Dank allemaal voor jullie input!