Welke van de twee

Absoluut de Tudor

De mooie kastvorm, zwarte inlay en de perfecte oysterband, top

Binnen een jaar heb jij een Submariner, mark my words!

gr

Vncnt

ps, Welkom Victor!

de Tudor

Moeilijk met elkaar te vergelijken, maar ik denk toch dat ik voor de Tudor ga.

Iedereen hartelijk bedankt voor jullie mening!!!:~

Meestal vind ik Breitlings indrukwekkend. Deze keer vind ik de Breitling weinig bijzonder, weinig origineel. Hij ziet er zelfs een beetje “goedkoop” uit. De werkelijkheid zal wel het tegendeel zijn.

De Tudor is vrij klassiek en tijdloos;
(tijdloos?? Nu ik dit typ besef ik pas dat tijdloos in de letterlijke zin een zeer slechte eigenschap is voor een horloge :slight_smile: )

Ik heb echter een vermoeden dat er een bepaalde bedoeling steekt achter je vraag. Zou het kunnen dat er overweegt om er eentje in te ruilen?

Nee, dat is voorlopig in ieder geval nog niet de bedoeling. Ik ben met beide horloge dolblij :smiley:

De tudor met als hele goede tweede de breitling

Beide zijn mooi. Als de keuze echt tussen de twee getoonde horloges gaat, kies ik voor de Tudor. Indien ook een Colt met witte plaat mee zou doen zou ik daar voor kiezen.

Op staal te bling:

Op rubber precies goed:

Mocht de keuze op de Tudor vallen, let dan wel op dat dit horloge geen al te grote afzetmarkt kent voor het geval deze niet bevalt… Een exemplaar als deze heeft maandenlang te koop gestaan op dzvl.

Mijn beste,

Ook mijn voorkeur gaat uit naar de ‘Tudor’.
En al ben ik niet zo gefascineerd door die loep, de Breitling moet bij deze, toch het onderspit delven.

Orologio Signaturis Temporis.B)-