Off topic: Wat een gaaf ding die Eska!
Even getwijfeld tussen de Eterna en de Longines. Toch de Eterna, zit nog iets speels aan en daardoor, voor mij, iets tijdlozer en veelzijdiger te dragen.
Leuk marktonderzoekje! Het zal echter je probleem niet oplossen: als je vindt dat er nu enkele moeten vertrekken wegens te weinig polstijd, kun je immers beter niet naar andere horloges uitkijken !
Succesā¦
Dank je!
3 eruit, 1 erin, dat zou de goede kant op gaan.
De Precista natuurlijk! Stoere kwarts-beater waar geen ander horloge uit je collectie tegen aan kan (qua sterkte )
Mis nog een vijfde optie bij het stemvak: allemaal houden!
Ik zou zelf voor de Precista kiezen. Vind deze mooier dan de SKX en een diver zou bij mij meer polstijd krijgen.
Is zo, maar met de Eska en de Seaforth heb ik al twee duikers.
Edit: de Precista is wel een onverwoestbaar horloge. Maar afgelopen vakantie heb ik gemerkt dat ik liever dat horloge afdoe, dan dat ik hem om de pols houd met het idee dat ie alles kan hebben.
Maar mooi is ie!
Dan nog
Ik zou de Longines houden, gewoon omdat het een merk is waar ik al altijd iets gevoeld heb, veel meer dan de andereā¦
Alle 4 dār uit en een knaller terug.
Eterna natuurlijk.
Die Eterna is een geweldige dresswatch: clean, in balans, understated en vrij plat (?)
Qua verkopen zou ik vooral schrappen in het rijtje Seiko, Precista en Eska, die me redelijk vergelijkbaar voorkomen. De Halios wordt langzaamaan een culthorloge; leuk om van die beweging deel uit te maken
Ik zou de Pontiac verkopenā¦aan mijā¦
Hahaha! Zuiver hypothetisch: mocht ik ooit overwegen om eraan te gaan denken om de Pontiac eventueel te laten vertrekken, dan laat ik het je meteen weten.
Dat dus. Uniek ding, in die zin dat je er echt niet dood mee wordt gegooid op het forum, mooie rusitge plaat, leuk met die kogellager op de dial⦠Gewoon tof en eens wat anders.
Dus dat hoewel ik de Eterna en Longines heel gaaf vindt⦠als je ze alle 4 zou verkopen, komt wel het budget vrij om een knaller te kopenā¦
Zeker als je met het probleem zit; ze worden te weinig gedragen; wellicht een idee
Is ook een overweging. Het wordt waarschijnlijk dƔt of ik houd de Eterna.
Lijkt mij de enige juiste overweging!