Welke vind je mooi? Klok-08

Binnenkort komt klokers met een nieuw horloge, De Klok-8. Het komt in drie varianten:
staal met zwart en beige wijzerplaat(links)
Rose goud kleur met witte wijzerplaat (midden)
Staal met lichtgrijze wijzerplaat en oranje accent (rechts)

Ik heb moeite met kiezen. En hoor graag wat jullie vinden.
Ik dacht eerst aan zwart. Vond hem wel stoer staan maar de leesbaarheid lijkt me minder. En zwart draagt volgens mij moeilijk op casual.

Dan dacht ik aan de lichtgrijze met de oranje stip. Wel grappig en vrije tijds. Maar dan moeilijk onder een pak.

Hoe denken jullie erover?

2 likes

Zwart!

En dat kan echt wel als casual!

1 like

De lichtgrijs oranje! Was er eigenlijk wel uit dat ik er eentje ga bestellen, slecht 148,- eypo, maar ja dan nog shipping en wellicht een ander bandje (komt dit ding wel op een band) en Klokers bandjes zijn duuuuuur.
Lastig, lastig…

1 like

Ik koop de zwarte, naast de Klokers 01.
Heb al genoeg banden, maar hoop stiekem op een leuke actie met 3 banden ofzo.

Ze verdienen de vergeven early bird korting aan je terug in bandjes :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Klokers heeft geen standaardbevestiging maar een apart clipsysteem.

Ik heb 'n Klokers 01 met 3 banden. (dus heb er al genoeg)
Maar een leuk nieuw aanbiedingssetje bij de 08 keur ik goed.

2 likes

Ik koop de zwarte :ok_hand:t2: Mits genoeg op voorraad uiteraard. Hopelijk is het geen kickstarter met 25 modellen van elk.

2 likes

Zag dat ze die Klokers 01 nu ook verkopen bij Hudson Bay. Leuk om even te proberen. Misschien krijgen ze die nieuwe ook?

1 like

Wat een gaaf concept! De zwarte of grijs/oranje zijn nice. Nooit iets met kickstarter gedaan (is die €149 zeker?)

Ik blijf dit volgen! :+1:t2:

1 like

Wat ik me afvraag (ik heb trouwens ook ingeschreven) dat streepje/liniaal, ligt die nou in/onder het glas?

1 like

Ik denk dat @ElChueco daar wel een antwoord op heeft. Hij heeft Klok01. En paar foto’s erbij zal nog mooier zijn :wink:

Er kan nu ingeschreven worden op Klok -08.
Nu nog beslissen welke uitvoering met welke accesoires het gaat worden.

Ligt onder het glas.
Ik voeg de 08 ook toe! Backer 242!:sunglasses:

Groeten van backer #117

1 like

Backer nummer 112 hier, ik wil een grijs-oranje exemplaar! Maar benieuwd wat de stretch goals zullen zijn!

2 likes

Ik heb het filmpje op de kickstarter pagina bekeken; ik heb nu epilepsie en ADHD maar ik weet nog niks van het product.

1 like

Ook maar (weer) overstag gegaan…!

Mooi ding, vandaag vaak getwijfeld zeker voor die prijs,…, maar oef, als er een nieuwe band op moet, die enorme prijzen zeg…

De stretch goals gaan ze zeker halen. Twee varianten in kast en dials erbij. een gold plated met witte plaat en steel met twee grijze tinten. maakt mijn keuze nog moeilijker.

https://ksr-ugc.imgix.net/assets/019/125/161/2d27d7a7eb2dee6e1c40579cc424d9bf_original.jpg?w=680&fit=max&v=1510148344&auto=format&q=92&s=20afccc643bfd804c8b337056928193d