Welke vind jij het leukste of het mooiste: de groene of de gele?

Geen van beide🤮

Er zijn echt wel modellen van LV welke ik kan waarderen. Maar dit vind ik een te hoog Ali-express gehalte hebben.

You can’t buy good taste (springs to mind :clown_face:)

3 likes

De gele; als het lelijk moet dan de lelijkste! :joy:

2 likes

Vind beide niks, dus sorry kan je niet adviseren qua kleur.

1 like

Gadverdamme wat een afschuwelijke dingen zijn dit. Mag dan technisch knap zijn om te maken, maar dit vind ik echt helemaal niks. Zal wel voor de rijke rapper bedoeld zijn….

3 likes

Met afstand de blauwe

4 likes

Ah, moeilijk kiezen. Voor zo’n gunstige prijs denk ik dat ik ze maar allebei ga kopen.

3 likes

Leuk voor de Grijp automaat op de kermis, aangezien ze waarschijnlijk toch niet verkocht worden voor dat geld kun je ze beter daarin gooien. :sunglasses:

3 likes

Kwartje erin, prijsje eruit.

3 likes

Over smaak valt niet te twisten. Maar dit voelt voor mij als een artikel waarbij de prijs belangrijker is dan het uiterlijk.
Onzinnig. Het kan mij niet bekoren.

1 like

Supergaaf.
Louis Vuitton gaat een grote speler worden als ze mee gaan doen in betaalbaarder segment.

3 likes

Dat zal niet lang meer duren denk ik. Zag laatst dat ze hun tassen ook al goedkoper hebben gemaakt. Twee tientjes of zo.

2 likes

Wel een flink prijskaartje eraan, maar knappe techniek denk ik dan maar

1 like

Sociaal ondernemen is booming.

1 like

Nou, dan liever een klein leuk buitenverblijfje dan dit horloge :confounded:
Dan vind ik sommige “flikflak” horloges nog mooier :scream:

1 like

2 likes

Dat moet fake zijn geweest, met een eenvoudig rugzakje zit je al rond de 1,5k, leer en van LV kwaliteit. De getoonde horloges zijn niet mijn smaak en ik zou niet weten bij welke gelegenheid ik het zou moeten dragen. Dan liever Richard Mille.

1 like

Misschien een beetje makkelijk maar ik erger me er groen en geel aan…

4 likes

Smaken verschillen :wink: maar al ruim 35 jaar in mijn bezit :+1: Groen en Geel :joy:

3 likes