De groene of gele kast oogt gemaakt van plastic maar dat is niet zo.
De horloge kast is " gehakt " uit een blok synthetische saffier, da’s veel werk.
En uniek.
Vandaar het bijpassende prijskaartje:
Ben ik de enige, die het gevoel krijgt, dat lv op het succes van Jacob & co probeert mee te liften?
En als je het mij vraagt, kunnen de meeste mode merken, zich beter gewoon met kleding enzo bezig houden
De prijs lijkt mij niet heel representief voor wat je krijgt. Misschien dat de tourbilion erg goed gemaakt is en dat dat de waarde zo moet doen stijgen?
Verder groen maar ze hebben het in mijn ogen verknalt met de zwarte letters aan de buitenkant en op de veerton. Wat ook mooier had geweest als ze dan toch zoveer werk steken in het vormgeven had die buitenkant van de kast wel wat mooier gemogen.
Ze kunnen me geen van beide bekoren, ondanks de tourbillon, maar zoals @TomHagen ook zegt: die groene is nog het minst erg. Maar alleen met het mes op de keel …
Mwah, moeilijkdoenerij met een “kijk-mij-nou” case van een merk dat koffers maakt die vooral niet bij plebs komen die gek zijn van namaak spulletjes en zich een life style van wannabee hebben aangemeten. De Beverwijk Gukkies…