🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Mooi!
Negentiehoeveelzeventig?

Niet geheel duidelijk maar dacht ‘72/‘73

Mooie aanwinst, hoor. Die ziet er bovendien puntgaaf uit! Was je volgens mij al tijdje naar op zoek, of niet? Hoe dan ook: van harte. Welk jaar?

Groeten van deze:

18 likes

Vintage chrono’s :heart_eyes: Totdat de rekening van onderhoud komt, maar dat ter zijde. :rofl:

15 likes

Pontiac Hydraulica 20 vandaag,Richard Askham heeft de mijne op z’n blog gezet erg leuk artikel om te lezen:http://thewatchspotblog.com/?p=5248

24 likes

Vierkant, fout goud vandaag, maar ik vind die '70ies uitstraling wel leuk voor een keertje!

11 likes

22 likes

Big ZIM vandaag.

8 likes

26 likes

Dibs

niks mis mee hoor.

1 like

Whoaa… wat een fantastische kwaliteit wordt er vanavond gepost. Ik durf haast niet meer te mee te doen met al die high-end tijdverkondigers hier.
Van mij eentje uit de amateurdivisie dan maar even, en morgen maar weer gauw vér wegbergen.:no_mouth:

15 likes

NOS Nino met ETA automaatje.

12 likes

Ik was er eigenlijk niet eens echt actief naar opzoek. Maar stond wel op het lijstje van horloges die ik altijd nog eens wilde hebben. DIt is een erg vroege uit 1967 met de Seahorse caseback. :+1:

2 likes

De Aqualung Fifty Fathoms van Blancpain. Deze is (helaas, helaas) samengesteld van NOS onderdelen.

25 likes

19 likes

Mijn goed lopende Chinees.


17 likes

Morge :grinning:

17 likes

Mooie combi met de band! :ok_hand:

1 like

Casio time vandaag (op mijn quartz pols natuurlijk)

9 likes