🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Leuke Snorkel :+1:,
Deze variant zie je heel weinig;wel een klein maatje denk ik?

40mm, zal binnenkort ff wristshot plaatsen :sunglasses:

Trés cool🖒☺…Zeker met dat rood in de bezel😊

Dank je wel! Mechanische snorkels zie je al minder idd.
deze is 36mm ex kroon, een normaal maatje in de jaren '60 :wink:

Dank. Ik heb er ook nog een (generieke) shark mesh band bij. Ziet er nog meer 70’s bruut uit.

1 like

Lekker hoor de jaren '70 🖒😊

Twijfelde nogal tussen een Speedy Tuesday en een Rus - want met Siberië als achtertuin moeten die oude Russen toch beter met bevroren sneeuw om kunnen gaan dan zo’n kwetsbare Zwitser?! :smiling_imp:

De kenners zullen hem wel Moscoffee noemen vanweg zijn dial - btw de witte vlekken zijn reflecties, geen Espresso :smirk:

9 likes

Twee keer NA…moeten(mogen) ook hier…tssss kom er net achter dat de ‘bull’ ook nog eens mijn geboortejaar is…kicke!:blush:


21 likes

De 7a28 7040 uit mijn geboortejaar

16 likes

Da’s een knappe jaartal ?

1 like

FHF = Fabrique d’Horlogerie de Fontainelemon
Google eens Vintagewatchtraps interessante informatie over zowat alles wat met horloges te maken heeft
Pierre

1 like

ken het jaar niet maar wel een hele mooie dial deze!

1 like

Bedankt - bijzonder apart kleurtje, maar ik vind zelf vooral de wijzerplaat met zijn relief en Max Bill looks erg fraai. Had hem ook al eens te koop, en dan toch weer gehouden :innocent:. Sorry heb geen idee van leeftijd, zit wel al zo’n jaartje of 15 tot 20 in de doos hier, en toen al gebruikt gekocht…

6 likes

23 likes

1983

ah dan schelen we er maar dertig - voor mijn jaar maakte Seiko nog niet van die mooie chrono’s :wink:

2 likes

28 likes

14 likes

Deze dan maar;

15 likes

Ik zou wel willen ,maar helaas mijn Codosa 's balans heeft de geest gegeven :crying_cat_face:
dus wordt het deze Noxil 15 Rubis 1950s


8 likes