🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Mijn beste,

Vandaag de eer aan deze sympathieke Titus!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

13 likes

10 likes

Nog een ZIM in de brievenbus gehad vandaag. Na schoonmaken en smeren van het uurwerk loopt ie erg mooi. Van een amplitude van 157° naar een amplitude van 321° gegaan.
Mooi hoe de geblauwde wijzers contrasteren met de crèmekleurige wijzerplaat.

11 likes

Nooit echt interesse gehad in zakhorloges maar omdat deze van de opa van mijn vader was toch leuk om te hebben :slight_smile:

12 likes

Heel erg mooi!

Beauty is on the inside :wink:

1 like

6 likes

Ze mogen dan al beperkt zijn in grootte, ik geniet echt van deze jaren '40 militaire klokjes… stalen step cases van hoge kwaliteit, geblauwde wijzers, simpele wijzerplaten vol radium, zeer goede automatic bumper werkjes, en dit alles op mooi dunne Bonklip bracelets met veel taper. Ik draag vandaag de UG.

PS: van hetzelfde Olma heb ik een vroege militaire chrono op komst - to be continued.

12 likes

Vandaag Perlon bandje ontvangen van Spectre.
Past heel goed bij de grijze plaat van deze Speedy

16 likes

Intussen gaan de Eterna opgravingen gewoon verder …

Helaas, deze best forse oldtimer loopt niet, maar ik ben er nog altijd weg van - smoelt zo fraai voor een klokje dat toch rond de honderd jaar oud is :heart_eyes:

7 likes

21 likes

Lijkt een Omega bandje?!

deze vanavond

10 likes

Tijd voor een nieuw glaasje , meet hem eens op , misschien heb ik hem liggen

1 like

Uploaden…

9 likes

Mooi weer voor een klassieker …

Goud trekt me absoluut niet maar deze Alpina in goud-op-staal heeft me toch ooit kunnen verleiden tot aanschaf :confused: Misschien eens een keertje pellen :smiling_imp:

12 likes

30 likes

Deze blijft ook ongelooflijk mooi…

1 like

1960’s Mutrix met Landeron 248

21 likes

Jaren 60 Seiko.

20 likes