Is deze met radium lume?
Dit is een tissot PR516 GL, klassiekertje.
De blauwe plaat is werkelijk schitterend in de zon.
Ik had eerst de vintage heruitgave maar die is wat groter. Deze ben ik iets meer content mee.
Ik heb deze een tijdje terug over mogen nemen van @atomair. Ben er echt verguld mee.
Verder met de vijfjes marathon, vanavond deze met diepblauwe wijzerplaat en Nederlandse dagaanduiding.
Net als de meeste 5-jes bij mijn Seiko Vijf marathonsessie is dit ook weer een vroege zeventiger, toch de meeste affiniteit mee blijkbaar

Een dame is altijd grand prix dacht ik

Als kleine compensatie voor je misser even een fotootje van mijn Grand Prix van Election - nou ja Grand - gewoon 33mm hoor
Mooie chrono met die blauwe minutes - tot nu toe nog nooit een tegen het lijf gelopen helaas. Onbescheiden vraagje - was dit een reparateur die dit voor je gedaan heeft of een liefhebber? En als je er tevreden over bent, waar zit deze? Zoek nog een betaalbaar adresje voor wat vintage Seiko kneusjes
Hallo dank je wel die blauwe kom je idd weinig tegen. Het horloge is gedaan door een reparateur maar niet naast de deur voor jou denk ik Santa Pola Spanje woon zelf een beetje zuidelijker. Deze kleur stelling kom je hier in Spanje vaker tegen heb er twee en mijn zoon heeft er hier ook 1tje gescoord.
Ah dat is inderdaad een eindje fietsen - en bedankt, nu weet ik dus ook waarom ik er nog geen eentje had gevonden toen ik toch behoorlijk actief verzamelde in de negentiger jaren!
Verkocht ! voor mij is 33 ideaal geef maar een PB alle gekheid op een stokje .Een Election GP wordt verkocht tussen de herenhorloges IN ‘perfect werkende staat’ (in het frans) ,ik zoek en vindt gelijkaardige types/modellen van dat type tussen 30 en 35 mm. en doe hem een mooi bod (Woont meer dan 150 km ver) krijg ik een damesmodel maatje thuis diam 25 mm., OK jaren '45 maar dan bleek dat het uurverstelmechanisme
(knop uit en moet uit blijven)om uur te verstellen indrukken en klaar niet in positie blijft ik moet het uitgetrokken houden om het uur te verstellen en dan is het zeker balen hij krijgt ze morgen teruggezonden met mooi briefje erbij …hier dus een "zelfgemaakte foto "
Kan me je verkeerde inschatting goed voorstellen - ziet er echt interessant uit. De kleinere diameter wordt hooguit zichtbaar bij de relatief dikke pennetjes tussen de lugs, jammer - maar gelukkig dat je retourneren kan!! Volgende weer een beetje extra geluk dan maar!!
Dat is goed zuur zeg. Ik zie wel de potentie in de foto, maar 25mm en niet goed werkend: ik snap retour afzender.
Mooi hoor.
Ik zie nu geen enkele rede om mijn NA niet om te doen vandaag.
Vintage friday: check
Linnen friday: check
Bezel: check.
Ik doe mee, alleen staat er een ander merkje op.
Best zonde van dat medaillon zo’n perlon
Helemaal top toch!!