Zekers!
Mooi man, maar de setting is geen carrera of zie ik dat niet goed? Mocht je deze overigens ooit willen verkopen dan zou het zomaar kunnen dat ondergetekende belangstelling heeft. Ter complementatie van een setting
Hebben ze allemaal, is onderdeel van de GG-13-W spec… moet wel zeggen dat deze aardig zijn luminatie aan het verliezen is na 35 jaar
Sorry voor de late reactie, dit forum zorgt ervoor dat nieuwe mensen zeer slechte indrukken wekken door de onmogelijkheid iedereen fatsoenlijk te antwoorden…
Kringloop is een goudmijn… Ik koop er erg veel aangezien men alleen de bekende merken herkent en een Oris of Orient voor 5 euro is niet ongewoon… mijn beste koop is een Grand Seiko in perfect staat zonder papieren maar voor 15 euro… (moest er volgens de verkoper wel zelf een batterij in laten zetten)
fototjes?
Ik zal binnenkort mijn huidige collectie eens op een foto zetten… de Grand Seiko is al lang weer verkocht…
de winst op zuks kan ik niet veroorloven te laten liggen…
Ik koop dan ook vrijwel alles in tweedehands winkels en het buitenland… verzamelobjecten (safe queens) vind in niets… alles wat ik koop moet gedragen kunnen worden zonder een rol bubblewrap om je arm…
Juist benieuwd naar de Grand Seiko die je had
Sodeju…die is mooi zeg
Daar gaat mijn voorraad antwoorden maar goed
Ik zal een paar foto’s opzoeken van het weekend want die heb ik bewaard… GS is samen met Omega een heel betaalbare manier om heel fijne uurwerken te verzamelen…
IK wil niet een internet foto plaatsen want dat doet men hier al genoeg… opvallend veel foto’s van wat men vandaag draagt zijn gewoon gedownload en niet van de eigen arm… (Of opvallend veel modellen zijn op dit forum actief)
Ik ben ook niet zo van de lijstjes in een profiel, wat iemand heeft of niet heeft veranderd niets aan de persoon… dus mijn lijstje komt af en toe voorbij in relevante posts