Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Alle foto’s die hier gepost worden zijn gewoon van de leden zelf hoor.

8 likes

Te klein om te dragen maar zeer welkom deze dames Timex Electric uit 1973 in NOS staat op originele band en voorzien van smetteloze originele bezel. Net door de postbode afgeleverd :slight_smile:

19 likes

Bedankt Willem!
De setting is inderdaad geen Carrera, maar die komt er wel ‘weer’ :rofl:
Ik zal hem onthouden, voor nu blijf ik er nog even mee pronken.

1 like

Ik zag gisteren gelijk een aantal foto’s die ik eerder had gezien… ff googgels erop loslaten en tada…

Ik ben meestal op Engelstalige Fora aanwezig omdat daar gewoon veel meer kennis aanwezig is (groter bereik)
Na een dag ervaring vind ik dat hier de hulp vooral bestaat uit het geven van links en vage aannames… niet erg maar op mijn vraag of iemand een horloge herkende was vrijwel elke reactie goed bedoeld maar nutteloos…

Ik ben wat lomp dat weet ik maar ik hanteer de methode “als je het niet weet hou je mond” nogmaals niet vervelend bedoeld maar dat leest zo veel makkelijker :slight_smile:

:thinking::thinking::thinking:

Het ligt er ook wel aan wat je zelf brengt op het forum wat je terug krjigt. :wink: :+1:

1 like

Vandaag Universal Genève! Cal. 330 uit ‘51

31 likes

Dat is nogal een conclusie…, ik heb het idee dat het precies andersom is.

3 likes

Ik zal morgen een aantal foto’s plaatsen naast elkaar… het gaat vooral om de “grote” merken…

Dan is er geen twijfel en voel ik me geen leugenaar…

Ik ben al jaren actief op het internationaal Rolex en Omega Forum waar vaak hetzelfde gebeurt… Ik fotografeer daarom op mijn roze ondergrond of mijn tattoo is in beeld… zoals hieronder

8 likes

Opa’s Eppo. Gaat straks naar de horlogemaker want loop totaal niet meer op tijd.

10 likes

Ik vind wel… in topic wat draag ik vandaag, moet je m wel echt dragen. Ja toch.

1 like

Daar kan ik me wel in vinden.
Wil nog niet zeggen dat de foto perse van het horloge om de pols hoeft te zijn vind ik, als je het horloge op tafel legt en er een foto van maakt is dat net zo prima lijkt me.

In het kader “lekker bijdehand” om pols en op tafel :stuck_out_tongue:

11 likes

Een eigen geschoten foto. :wink:

26 likes

I like…

Ik heb we wat met Japans werk… Ik overweeg om naast Omega voor Grand Seiko te gaan…

Toch zou een foto van vandaag nog beter zijn… :stuck_out_tongue:

Hier speciaal voor jou het bewijs dat het een foto van vandaag was, ik zet de dag/datum van mn klokjes nooit goed.

15 likes

IK wel :stuck_out_tongue:

5 likes

Al mijn foto’s zijn van mijn eigen arm, en ik kan me niet heugen hier ooit internet foto’s te hebben gezien. Natuurlijk zie ik niet alles, dus een voorbeeld zou fijn zijn. Het is met dit forum extreem makkelijk om even snel een pols foto te laten zien.

19 likes

19 likes

Ik heb er vandaag weer twee gespot… trouwens… vaak geeft de metadata van de foto al een hoop weg… :slight_smile: :slight_smile:

Ik vind dit trouwens een “rare” Omega… niet vervelend bedoeld maar net als de Piepan Omega’s vind ik ze vreemde eenden in de plas… hij is niet lellijk (dat blijft ook een persoonlijk iets) maar gewoon anders… moeilijk uit te leggen… Misschien is dat ook juist de kracht van Omega… niet alles is voor jan en alleman maar sommige modellen zijn voor mensen met een uitgesproken smaak…

Maak je borst en kin maar droog je gaat nog kwijlen @Phrozen :smirk: hier zijn er horloges te zien (aan de pols) waar je nog nooit van gehoord hebt :wink: Gay & co avondwissel ,Wel leuk dat een nieuw lid zo vlug in de schijnwerpers komt :ok_hand:

FHF28 inside

28 likes