Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Weer of geen weer B & M aan de pols :unamused:

25 likes

Ja mensen vandaag nogmaals hum hum…
Wel ander hemd😉

18 likes

Prachtfoto!!! Dat motiveert me weer om de mijne te houden - of natuurlijk net zo mooi te fotograferen voor de eventuele sale :thinking:

1 like

Zal een reclameplaat voor in de etalage geweest zijn.
Vorig jaar gevonden op een markt in Buenos Aires.
Was toevallig ook een horlogeverzamelaar. :grinning:

2 likes

Prachtige B&M!!! Kromme lugs, dunne wijzers en van die dikke puntmarkeringen om en om tussen de arabische cijfers zijn van die karakteristieke ouderdomskenmerken :hugs: - zo maken ze dus tegenwoordig niet meer Pierre!!

Ter aanvulling maar weer eens twee van mijn ´verziekte dials´-serie

13 likes

Zeer gaaf :facepunch:t2: …wat voor materiaal is het? Lijkt op de foto een solide plaat :+1::smiley:

Is inderdaad een stevige metalen plaat.

1 like

Niet alleen vandaag, maar al de hele week :sunglasses:

10 likes

Prachtig hoor :ok_hand: …zoiets zou mooi in mijn vitrinekast staan :+1::stuck_out_tongue_winking_eye:

13 likes

Overgenomen van @Franktudor

39 likes

Bij mij ook :grinning:

1 like

:ok_hand::grin:

Pas aangekocht U mening ?voor een heel zacht prijsje draait maar valt stil (sterfgeval denk i
RECORD WATCH Co Genf

3 likes

1 like

Oei, dat Wordt een interessante verassing.

1 like

Die heb ook voorbij zien komen op 2dehands.
Ben benieuwd hoe hij na een opknapbeurt uitziet. Lijkt me ook interessant om uit te zoeken wat voor nummers op de achterkant staan, ik gok militaire.

Heel mooi klokje weer Pierre - zover ik weet zit er een betrouwbaar werkje in wat vast wel weer te herstellen zal zijn dus dat heb je goed gedaan!! Ik zal in mijn archiefje een fotootje van mijn ex eens opduiken, al lang geleden verkocht maar ik hoop dat de jouwe net zo´n aanwinst zal blijken :hugs:

Na lang dubben toch maar eens glaasje vervangen - ondanks verwaarloosde wijzerplaat & chrome kast. Mmmh
1 REP ??? RPE?? - Noël 1956

Loopt prima dus nu maar eens de afkomst zien te traceren :thinking:

13 likes

17 likes