Vandaag de rechtse van dit eensgezinde drietal, morgen de middelste.
Die twee vind ik het leukst omdat de lichtinval er steeds andere kleuren op maakt.
Vooral bij de blauw-zwarte is dat het geval, die link is gewoon een beetje grijsgrauw.
DE gele citroenen zullen nog zuriger zijn met al dat moois erbovenop
thanks, ben er ook erg content mee. Blijft wel erg lastig om de wijzerplaat op de foto echt tot zijn recht te laten komen. Vanmiddag een poging gewaagd:
en nog een uitsnede van alleen de kast:
Mooie foto dit!
De citroenen zijn voor mijn dochter: die gooit er heet water over en gember er bij.
Ik gebruik ze om mee te koken (kip).
En in afwachting daarvan mogen ze op de foto’s als achtergrond dienen
Net besloten de mijne te verkopen maar als ik zie hoe bijzonder ze toch zijn en hoe weinig er geboden wordt aarzel ik weer
haha - een tijd geleden had ik dus wel een redelijk bod maar bij de ontmoeting vond deze (oude) liefhebber het sluitinkje van de band te ingewikkeld
Aangezien het precies 50 jaar geleden is dat Calibre 11 gelanceerd werd, kan ik maar 1 horloge dragen vandaag. Fijne (carnavals)zondag .
Het woord dat bij mij naar boven komt bij deze is ‘karaktervol’. Heel gaaf ding!!
Om #chronomatic50 te vieren even een plaatje van Mei 2018 van stal gehaald… normaal post ik hier geen oudere plaatjes, maar voor deze bijzondere verjaardag maak ik even een uitzondering Geweldig horloge, nu bij Peter in de verzameling.
Deze heb ik onlangs gekocht op het HF, en die lijkt ontzettend veel op de Seiko die jij om je pols hebt!
Welk model heb jij ?
Gaaf die plaat …horloge natuurlijk ook
…Wat is dat voor een plaat?