Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Deze oude maat zit weer in de roulatie vandaag… Heerlijk horloge.

14 likes

Ohhhhhh Jongen, breek me de bek niet open, Discussen! Mooiste zoetwatervissen die ik ooit heb mogen beleven. Maar wat een zorg, wat een zorg. Die waterwaardes, die temperatuur. Eitjes afzetten, witte stip. Valiseneria Sp., Kienhout… Mijn jeugd komt boven. Ik ben opgegroeid met Cindy en Jos van Heevis…

https://www.heevis.nl/

3 likes

Volgens mij ook, zwaar vergulde kast. Leuke klokjes die veel bij onze zuiderburen verkocht werden.

7 likes

Misschien kom ik ooit op eBay wel eens een " beter " Record wijzerplaatje tegen :face_with_raised_eyebrow:

En vanmiddag maar weer eens iets heel anders dan de Lip :innocent:

12 likes

Daarstraks was het nog tijd voor een avondwissel in het kader van ‘hoe heurt het eigenlijk?’.

In de aflevering van vandaag: je draagt afgetrapte sneakers met een spijkerbroek terwijl je een frietje mét gaat halen. Dan gesp je natuurlijk je meest nette horloge om :joy:

20 likes

Aantrekkelijk alternatief is natuurlijk gewoon een nette vintage Pontiac en dan eens lekker uitgebreid uit eten gaan :smirk::grin:

1 like

Wie het kleine niet eert :wink:

1 like

Ik weet het wel zeker :wink:

1 like

Praktijktest na service Favre Leuba met FL 1134 uurwerk.
http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db.cgi?10&ranfft&0&2uswk&Favre-Leuba_1134

14 likes

Meer Calypsomatic!

26 likes

Beleta "vergeten " merkje kwaliteit was wel aanwezig :smirk:

1547734088751
AS 1194 zat praktisch in elke naoorlogse horloge

26 likes

Vandaag voor het eerst om, wat een feest, met custom zeeslang bandje gemaakt door Vietnamese held.

19 likes

23 likes

Zoiets dan .

7 likes

22 likes

Mooi!

1 like

Thanks!

1 like

In het zonnetje, op de waterbus, met de bulova seahunter.

7 likes

Met dank aan @septentrio :smiley:
Nu opzoek naar een originele kroon, al zal dat geen gemakkelijke klus worden. En binnenkort een beurtje geven.

Foto met de hand bewerkt d.m.v. RawTherapee. Derde keer dat ik het probeer. Is het wat?

Hier de .jpg ter vergelijking.

28 likes