Leuk horloge hoor! Wat is de afmeting van deze? 33mm?
fijn dat die inderdaad loopt, echt onverslijtbaar hart dit soort horloges. Dat 1942 zou goed kunnen kloppen Pierre, kan de foto van de mijne niet meer vinden, maar die heb ik jaren geleden voor 200 euro verkocht.
Was in een iets betere staat, maar de meeste militaire horloges uit de periode 39-45 zijn nu eenmaal verchroomd of vernikkeld, dus als ze er goed uitzien zijn ze ook verdacht
.
Haha! Ik herken het! Maar als je hem na 2 bakken koffie weer goed hebt staan is het genieten geblazen. Prachtig horloge hoor!
Plantjes?
Dat lijkt me zeer de moeite waard om te doen…
Toch zo´n fantastisch mooie wijzerplaat deze Poolreiziger - die heb je vast nooit om als je het glas van je andere hobby schoonkrabt!?
Ahh! Waterplantjes…
Correct
't Is een beetje overwoekerd hoor…
Briljant hé. Zo’n 50 jaar oud en dan zo’n staat. Ik ben nog steeds druk opzoek naar een originele kroon en als dat lukt liefst ook een glaasje. Maar dat is een kwestie van speld-hooiberg.
En inderdaad, het is wellicht de meest onhandige combinatie hobby’s die je kunt hebben. Oude, kwetsbare horloges en een aquarium. Het is dus altijd of-of. Bij aquariumonderhoud gaat de pols bloot
Ahhhh! U is ook AquaScaper! Prachtig hoor! Paar Neon’s er in en genieten!!!
Ah, jouw nickname is ook weer verklaard
‘Join the club’, zou ik zeggen.
https://www.horlogeforum.nl/t/het-grote-of-nano-hf-aquarium-topic/142822/207
Hier één van mijn beste maten. Hij heet Sjaak. Hij is handtam en meet 80cm. Hij woont in de tuin. Hij schijt meer als onze kat en als ik hem ooit af moet geven heb ik er meer verdriet van als van onze hond destijds.
Sjaak heeft een angstaanjagend grote bek
herkenbaar die combi´s van hobby´s - ooit discusvissen hier gehad, en heel lang daarvoor allerlei terraria…vond toevallig bij zolder opruimen nog een zelfgemaakt terrariumbakje voor jonge kameleons - naar de kringloop