Welke vintage draag je vandaag? Deel III

16 likes

1960 Olma Sea Cup Time Signal op een bandje dat ooit een hagedis was. Zeldzame ‘morte seconde’ complicatie in een 35mm EPSA compressor kast.

35 likes

…en mooi! :slight_smile:

1 like

Duits industrieel erfgoed.
August Hohl-Constanta Excellent
met caliber AHO 1057

18 likes

Haha, schijn bedriegt - maar gewoon een paar dinky toys etc uit een andere collectie :grin:

1 like

Nooit gezien, leuke 50´er! Bijzonder patroon ook op de wijzerplaat, heb zoiets op een oude Rus…

1 like

Ben geen actieve poster, maar kijk hier al langere tijd geïnteresseerd rond. Vandaag een paar foto’s gemaakt van mijn Universal FS die hier wel thuishoren.


30 likes

Waar ik altijd zo bang voor ben: Wie gaat hem servicen? Dat is nog wel even een dingetje in NL en B voor vintage Citizen en Seiko chrono’s…

1 like

Mooi! .
Die band vind ik ook erg goed passen.
Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?

ENICAR mijn Zaterdagse :smirk:


AR1010 1955

30 likes

Da’s weer een hele nette Pierre!!!

Hoi Ernst, waar heb je dat laten doen als ik vragen mag? Ik zit ook met een gebroken spoortje door een lekkende batterij…

1 like

Nou, dat is een uitstekende start!

Goedemorgen! :cloud: :coffee:

Cross post. :blush:

21 likes

Merci , ik ben er blij mee :blush:

1 like

De 50’s Ural vandaag.

20 likes

Voor dat ik naar mijn werk ga deze nog even. (Ik vind hem te kwetsbaar voor werk)
Omega megasonic.


(Staan leuke filmpjes op YouTube als je de olie gevulde micro motor aan het werk wil zien)

22 likes

18 likes

Eerlijk gezegd heb ik daar geen ervaring mee. Bij oude chrono’s kan ik me nog wel wat voorstellen maar zo’n ingewikkeld uurwerk heeft die World Timer toch niet?

In elk geval loopt het uurwerkje nog prima :slight_smile:

Ja je hebt gelijk. Het uurwerk zal iets minder gecompliceerd zijn dan een chrono. Veel plezier ermee hoor, hij is echt heel mooi…

1 like