Welke vintage draag je vandaag? Deel III


Mijn NA, een heerlijk vintage beatertje.

18 likes

Typische geval van ‘less is more’. Hele mooie dial!

1 like

Een heerlijke vintage Citizen uit de jaren 70. Het lijkt wel of er geen glaasje op zit maar toch is het zo… :wink:

23 likes

Leuk, een echte ‘railroad’. :ok_hand:t2:

Vandaag mijn oude seamaster.

Ik wil graag meteen van de mogelijkheid gebruik maken om naar jullie gewaardeerde mening te vragen: wat voor band zouden jullie hierop dragen?
Donkere kleur, lichte kleur (en welke dan), leer, staal, suède…
Ik weet het namelijk niet.

Ik maak graag gebruik van jullie inspiratie.

16 likes

Persoonlijk vind ik het nog best een stoer horloge. Een (zwart?) bandje met iets van oranje accenten in het stiksel zou daarbij misschien wel passen. Dat matched mooi met de secondenwijzer.

1 like

18 likes

Een pracht !

1 like

De megasonic in de kast, deze is wat robuuster, mag wel mee naar werk :slight_smile:
20190316_134721~2

23 likes

Cheapestnatostraps. Ik heb daar destijds een hele zwik bandjes gekocht in 19mm omdat ik verschillende opties wilde proberen (kleuren, stijlen, materiaal). Maar eigenlijk staat alles goed bij dit horloge en de praktijk is dat ik nu regelmatig wissel met deze bandjes. Ze houden zich zo ook verrassend goed.

1 like

39 likes




Vond een oud balgapparaat terug op zolder.
Leuk om mee te spelen met dit snertweer.
Seiko KQ mocht meespelen.

24 likes

Vandaag op pad geweest met de Polerouter.


Foto: @anon50762135 ®

Bedankt voor de gezelligheid heren @Blauwbeer @anon50762135.

35 likes

Middagwissel. :blush:

16 likes

Heb deze zelf op leer, prefereer eigenlijk staal - maar die spaar ik - en vooral door de secondewijzer op de jouwe dacht ik aan oranje rubber zoals bijv deze…

1 like

Interessant idee. Dank je.

Graag gedaan - Nog even extra toelichting: door die lichte dial (heb zelf een goudkleurige) en de glanzende kast zou zwart als strap naar mijn mening het totaal wat te sterk contrast geven - bruin lijkt me saai en blauw of oranje past super bij divers etc. - die rubber banden zitten ook fantastisch met wat zwaardere horloges…
pffff ik wordt er zelf ook al hongerig van hoewel mijn seamaster helaas niet zo kek is als de jouwe :wink:

1 like

Heerlijk seventies duikertje van Rodania op mooie oranje band die goed combineert met de wijzerplaat.
Er in een AS 1951 uurwerk van hoge kwaliteit.

27 likes

Heel erg mooi.
En ik heb zojuist van domega geleerd dat ik ook naar de oranje band moet.
Ik begin het te snappen.

1 like

–>Deze<– dus :slight_smile:

Super geinig ding uit de '80s

13 likes