Zomersproetjes. Mooi zo.
Vandaag de NA, gisteren opgehaald bij @wbcoupe na een restauratie die veel meer voeten in de aarde had dan vooraf gedacht. Maar al het geduld van Wilko heeft zich uitbetaald: ik vind het prachtig en ben meer dan tevreden met het resultaat!!
Ik vind het ook prachtig. Geniet van dit heel mooie uurwerk!
Heel veel plezier ermee.
Is KO zo snel of heb je er toch een voorlopige band op gezet?
De band van Ko is besteld, maar uiteindelijk heb ik toch gedaan wat ik niet van plan was: een 20mm band er tussen gewrongen . Ik had geen zin om nog weken te wachten…
Op deze foto stoort het niet in elk geval, ziet er prima uit
Het gaat best inderdaad. Het bandje was een kleine 20mm .
Schitterende Tissot. Wat een kleur, wauw.
Bedankt! Misschien wel goed om toe te lichten: ik wilde perse een rode wijzerplaat, maar ook een kast waar een leren band op kan. Hoewel het nogal ‘not done’ is om horloges te combineren (om het positief te formuleren ) is dat hier op mijn specifieke verzoek bij uitzondering toch gedaan. Ik had een exemplaar met rode plaat en geintegreerde stalen band, naast een blauwe waar een leren band op kon.
Mijn meest zeldzame Seiko: de 6309-729b. Oranje en in het blauwe deel maar vermoed dat deze blijft😂.
Heel mooi resultaat Peter en Wilko. Ik heb totaal geen problemen met de onconventionele samenstelling
Ik kom hem snel bewonderen.
Voor mij nog een keer de favoriet vandaag:
Mooi setje zo En een mooie foto!