Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Zomersproetjes. Mooi zo.

1 like

Vandaag de NA, gisteren opgehaald bij @wbcoupe na een restauratie die veel meer voeten in de aarde had dan vooraf gedacht. Maar al het geduld van Wilko heeft zich uitbetaald: ik vind het prachtig en ben meer dan tevreden met het resultaat!!

32 likes

Ik vind het ook prachtig. Geniet van dit heel mooie uurwerk!

1 like

Heel veel plezier ermee.
Is KO zo snel of heb je er toch een voorlopige band op gezet? :sweat_smile:

1 like

De band van Ko is besteld, maar uiteindelijk heb ik toch gedaan wat ik niet van plan was: een 20mm band er tussen gewrongen :sweat_smile:. Ik had geen zin om nog weken te wachten…

1 like

Op deze foto stoort het niet in elk geval, ziet er prima uit :+1:

1 like

Het gaat best inderdaad. Het bandje was een kleine 20mm :grin:.

1 like

Schitterende Tissot. Wat een kleur, wauw.

1 like

@yvesd
@Climholland

Bedankt! Misschien wel goed om toe te lichten: ik wilde perse een rode wijzerplaat, maar ook een kast waar een leren band op kan. Hoewel het nogal ‘not done’ is om horloges te combineren (om het positief te formuleren :wink:) is dat hier op mijn specifieke verzoek bij uitzondering toch gedaan. Ik had een exemplaar met rode plaat en geintegreerde stalen band, naast een blauwe waar een leren band op kon.

2 likes

Luipaardje vandaag

26 likes

D E F Y

23 likes

Timex tijd

15 likes

(Zon)stellation :sweat_smile:

26 likes

Mijn meest zeldzame Seiko: de 6309-729b. Oranje en in het blauwe deel maar vermoed dat deze blijft😂.

13 likes

Heel mooi resultaat Peter en Wilko. Ik heb totaal geen problemen met de onconventionele samenstelling :star_struck:
Ik kom hem snel bewonderen.

Voor mij nog een keer de favoriet vandaag:

27 likes

pie pan op cognac alligator:

18 likes

Genieten van het weekend!

37 likes

Mooi setje zo :+1: En een mooie foto!

1 like

20 likes

Even af tijdens handafwas, gelijk maar even een foto maken dan.

15 likes