Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Ouweseikodag vandaag.

13 likes

Wat doe jij nou, een datejust op een rally bandje. :open_mouth:

Mooi! Daar wil ik nog wel eens mn stalen versie voor ruilen. In hoeverre is dit goud, dwz karaats of gold capped oid?

Prachtig! Zo’n ralley bandje is ook wel wat :+1:t2:. Ik ben komende dagen even vd radar, maar zodra er meer tijd is, neem ik nog wel even contact op.
Die van jou is swiss made zie ik. Die van mij “hecho en ecuador”.

Deze is goldcap met een 20mircon vergulde band. Draagt enorm fijn :wink:

1 like

Nog even spammen met de NA :wink:

23 likes

Rallybandje? Doe je bril eens op man! :joy:

'68 Wakmann

30 likes

Het enige Dipsol horloge ter wereld. Nooit eerder gezien.

1 like

Dat klopt Willem, nergens meer te krijgen althans op internet geen eentje kunnen vinden. Ik heb het horloge met inruil verkregen. Uurwerk is ook subliem.

1 like

Thanks!

Een beetje nieuwsgierig naar het mouvement dat daar inzit :blush:

VJ 7733. Dispol dus, maar weet je inmiddels iets meer daarover?

Gisteren deze cartier van een vriend van mij na maanden ploeteren aan de praat gekregen tijdens de @vinwat basis clinic.

Vandaag ga ik hem een dagje lenen, om te kijken of ze blijft functioneren. Alvorens hem terug te geven en de rechtmatige eigenaar, of wederom aan de sleuteltafel plaats te nemen.

Dat wordt nog spannend want de datum is vannacht niet versprongen. Hopen dat dat vanmiddag gebeurt (hij staat nu weer goed voor de dag, ben een beetje autistisch).
:open_mouth:

16 likes

Valjoux 7733 :wink:

1 like

Merk niet helaas maar wel iets vergelijkbaars op chrono gevonden. Ook zeldzaam.

1 like

Ook maar een striptekening toegevoegd …
Goedemorgen !

En nog wat dichterbij voor de liefhebber

21 likes

Top Clim! Ik heb er slechts een klein deel van meegemaakt, maar: bewondering voor je doorzettingsvermogen :+1:.

1 like

Dank je, ik ben benieuwd of ze vandaag intakt blijft en de datum verspringt binnen nu en 24 uur.
Ze loopt tot nu toe als een zonnetje

2 likes

Goed gedaan Clim. Hopen dat ie het blijft doen.

En mocht dit project afgerond zijn heb je dan al wat anders op het oog?