Welke vintage draag je vandaag? Deel III

En nu eens tijd voor 'n Citizen oldie :smirk:

15 likes

24 likes

19 likes

Heb vroeger wel een enkele Riquarz gehad ( als fotohandel promogift) maar die was/waren toch best wel onopvallend qua design. Dus me al een tijdje afgevraagd wat voor glamour horloge in deze doos zou hebben gezeten, maar die van jou geeft me toch een beetje een idee :wink:

3 likes

´No resist´ hier - en die NA van jou ziet er nog heel goed uit zeg!

16 likes

Lang leve Google
http://yahoo.aleado.com/lot?auctionID=o118364441

Roamer quartz met Tissot 2030 caliber.

15 likes

15 likes

Zoiets heb ik wel ja
https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/3X/c/9/c9fad7ac995a5cbe8ecbb6491e1479bc2281b238.jpg

19 likes

Haha dat moet hem dus zijn!!!

1 like

Seamaster cosmic crosshair :star_struck:

28 likes

Gelukkig zijn met deze seapearl om de pols :smirk:



AR1010

27 likes

19 likes

33 likes

2 likes

Gisteren gerepareerd en nu testen. Deze ZIM met opvallende wijzerplaat loopt tot toe uitstekend.

15 likes

Een pareltje is het inderdaad Pierre. :relaxed: Het horloge doet me wel een beetje denken aan de penanker van de opa van @Scudo, dat vond ik ook al zo’n mooi ding, maar het is duidelijk van een andere klasse. :slight_smile:

En wat een aansprekende band! Deze ‘pearl’ hangt aan z’n eigen ‘oyster’. :stuck_out_tongue: Heeft de band dezelfde leeftijd? Ik ben wel benieuwd naar de sluiting eigenlijk. :relaxed:

Fraai om te zien zeg. Ik bekijk je horloges sowieso altijd met plezier. Af en toe iets te veel ‘dans leur jus’ naar mijn smaak, maar altijd leuk om te zien. Stop alstublieft nooit met foto’s plaatsen! :smiley:

3 likes

Band is van het merk Expandro rekband,in rolled gold uitvoering ,zelf passend gemaakt naar mijn pols is het heel gemakkelijk aan/af te doen en geen scheerapparaat :smirk:

2 likes

22 likes

Jaren niet gedragen, vd week gevonden in de horlogedoos, en nu al weer een paar dagen aan het genieten van deze. Is een simpele handopwinder uit de jaren 80, maar vindt de donkerblauwe wijzerplaat met subtiele crosshair erg mooi!

26 likes