Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Een Dresser uit de tijd dat in de lage landen dat woord niet eens bestond :smirk:



Peseux 320 uit de 50s

20 likes

Jij vindt ook alles he😊
Wat een beauty zeg👍🏻

1 like

Dubbel post.

20 likes

Ook deze Mauthe 1e helft 60er jaren .

15 likes

Dank allen :slight_smile:
Band is momenteel te groot en geen idee hoe in te korten…

Best wel bijzondere bevestiging ook:

18 likes

Bij zo’n fixoflex kun je elke schakel verwijderen; gewoon de veertjes aan de zijkant eruit trekken. :sunglasses:

4 likes

Niet eens gereedschap nodig, je kunt de schakels gewoon van elkaar af schuiven. :slight_smile: Tenminste, bij de twee Fixoflex-banden die ik heb, en bij het horloge op Fixoflex dat ik eens van mijn vader geleend heb. Ik heb geen reden om aan te nemen dat deze anders werkt, de band ziet er hetzelfde uit. Alleen die gebogen endlinks… :heart_eyes:

There had to be a way… ik ga er wel es mee aan de slag :smiley:

3 likes

Hartstikke gaaf Andy! Dat is het echte werk jongen! :ok_hand::heart_eyes::slightly_smiling_face: Ik had er jaren geleden een uit 1959 en heb ik stom genoeg ooit op de Rikketik verkocht. Daar heb ik al die jaren daarna nog steeds spijt van… :thinking::wink:

Heel veel plezier ermee gewenst!

1 like

Bedankt Harry!

Heb je nog een plaatje van de jouwe? Ondertussen zijn ze fel gestegen in prijs dus ik kan me voorstellen dat het ‘pijn’ doet om terug op zoek te gaan…

1 like

Die microtor is echt heel gaaf

1 like

There it is :slight_smile:
Prachtig! :clap:

1 like

Dat was de tijd vóór de mobieltjes en ik maakte toen nog geen wrist shots en dergelijke… :pensive:

Ik heb nu die 36 mm Purist en dat verzacht het leed een beetje, maar als ik eens een mooie oude tegenkom is de kans zeker aanwezig dat ik de flappen zal neertellen… Wat een hobby Andy! :sweat_smile::wink:

3 likes

Heerlijk toch Harry :ok_hand:
Fijne vrijdag verder!

1 like

Jij ook Andy! :ok_hand::wink:

1 like

Leuk horloge voor een raadslid. :+1:
Almere?

1 like

Simpel kan zo mooi zijn.

32 likes

Movado :heart_eyes:

1 like

Zat overigens nog wel iets anders in het pakje ook, op een zéér coole JB Champion bracelet met datumcode 12-70 dus origineel bij het horloge… later meer over deze :slight_smile:

19 likes

Bedankt man! Ik heb er gek genoeg niet zo’n klik mee… :thinking: Dus waarschijnlijk richting het blauwe gedeelte.

1 like