Welke vintage draag je vandaag? Deel III

We wonen ook niet in het beste land wat dat betreft haha. MP (ver)koop ik uit principe nul nada zero. Alleen hier of via facebook groepen waar verbazingwekkend vaker liefhebbers en kenners zitten dan hier. En minder lowballers…:wink:

2 likes

Zeker waar! En de ´kemel´ uitdrukking vind ik al net zo genieten als je bijzondere vondsten, geluk zit in een klein hoekje da´s voor al tijd duidelijk :sunglasses:

1 like

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/8/4/5/84519a9b25d7533a7e791d0ee4689ac8acf449f3.jpg

25 likes

Tja de voorbeelden die ik aanhaalde betroffen 6139 exemplaren en de Eterna van @Slin op HF. En och, Facebook, ik weet niet of dat nu zo´n verschil is. Eén keer een moderator van een fb vintage groep een horloge verkocht, gereserveerd voor na zijn vakantie. Maar ondertussen bood die wel het klokje met mijn advertentie foto´s voor aanzienlijk meer te koop aan - nog niet betaald en nog ´op vakantie´!!
Blijft toch beetje jammer dat de ene helft van de verzamelaars geacht wordt de verzameling van de andere helft mee te financieren :thinking::zipper_mouth_face:

3 likes

Eternaloos nu :grin: …Op HF word wel minder gegeven voor een horloge denk ik…als ik op Catawiki zie wat er daar geboden word :thinking::flushed:

1 like

Geld terug gegeven? Want “hij is op de tegelvloer gevallen”. Bij voorkeur na dat ie hem te duur heeft verkocht. Leert het wel af dan.

1 like

Dat ligt er ook maar helemaal aan. Laatst een horloge op catawiki gezet en die opbrengst was niet best. Een hoop troep dat daar ook verkocht wordt, niet normaal.

2 likes

Jip…en soms voor prijzen…man…man :flushed:

1 like

Je kan toch ook een minimale prijs neerzetten…dan moet je aan Catawiki wel weer betalen volgens mij :thinking:

1 like

pffff - hij had nog niets betaald, de nette meneer…

1 like

Mijn zus haalt dit van catawiki. Vind ik toch wel heel tof van haar. Zelf uitgevogeld dat dit een vrij zeldzaam model is.

16 likes

Laat hem dan maar lekker in zijn sop gaar koken. Rare meneer is dat zeg. Schijnt ook te gebeuren met mensen die iets op ebay zetten. Verschijnt de advertentie voor veel meer geld op Yahoo Japan.
“Mirror Store” Reposting my Ebay Item
https://r.tapatalk.com/shareLink?url=https%3A%2F%2Fwww.thewatchsite.com%2Fshowthread.php%3Ft%3D325645&share_tid=325645&share_fid=25109&share_type=t

“Mirror Store” Reposting my Ebay Item

2 likes

Nog niet zo lang geleden toch dat hier op HF de blunder van Catawiki met liefst 2x in kort tijd de veiling van een Longines Conouest (o in plaats van q) door de koper uitvoerig werd ´onthuld´ !! Experts bij Catawiki voor het goede vertrouwen hmmm

2 likes

Er komt inderdaad af en toe wel wat leuks voorbij. Maar wat ik zie is dat er weinig verschil is tussen in opbrengst tussen de troep en de goeie dingen. Dus ik zou het niet aanrader daar je mooie exemplaren te verkopen.

3 likes

Niet alleen raar, maar ook een ´verzamelaar´/flipperaar met best wat aanzien als ik die fb groep kan geloven…

Dank je wel Pierre! :blush::+1:

1 like

Als er één horloge geschikt is voor crossing topics is het deze onopvallende Velona wel :yum:

19 likes

‘As found’ vintage 1960s Glycine Airman op de originele fix-o-flex bracelet :ok_hand::heart_eyes:

41 likes

Die is wel érg mooi zeg. :ok_hand: Cool ook die fixoflex met endlinks!

2 likes

Hoe draagt die band om de pols? Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet. Prachtig exemplaar weer Andy

1 like