Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Hahahaha …:+1::joy::joy::joy:

1 like

Jullie Mentor???

Tja wat kan ik zeggen…Heb me altijd op het standpunt gesteld dat ik geen lid van een forum ben geworden om te gaan verkopen - maar wel eens gedaan hoor - deze heeft er zelfs héél lang op gestaan…


Oh ja - en er staan nu nog wat bandjes en een IWC display op geloof ik

13 likes

Hahaha… juist daarom! :smile::ok_hand::wink:

Juist ja…komen er weer horloges uit de doos :joy:

Mooi standpunt en die heb ik ook maar ook teveel horloges :crazy_face:

1 like

Wittnauer SuperCompressor en een wetbundel

20 likes

Oh ja…volgende NA…blij met deze, zijn vrij zeldzaam…zeker deze soort Cutlass :blush:



Kwam op een Bambi bandje :crazy_face: …fixo-flex gelukkig met normale pushpins :roll_eyes: .Had het bandje die op de ‘bling…bling’ Hisonic zat nog en die past mooi op deze.

Cutlass was een serie van Citizen die ze kort hebben gemaakt, er zit hetzelfde uurwerk in als de Crystal Sevens maar Citizen heeft het uurwerk dunner gemaakt zodat de kasten ook dunner werden en naast opwinden hebben ze ook hacking toegevoegd wat de Crystal Sevens niet hebben. Originele caseback’s zijn ook zeldzaam van de Cutlass

20 likes

19 likes

Man, man die Citizens horloges van jou, geweldig!

1 like

Thanks :+1::blush: …maar dat gaat bij jou ook goed met prachtige Seiko’s en Citizen’s :wink::crazy_face:

Gaaf hoor zo’n Tuna, heb er ook al vaak over zitten twfijelen.
Welk model nr is dit eigenlijk?
En uit welk jaar?

1 like

Vandaag dagje met deze doorgebracht. Een beetje de video 2000 van de horloges, maar ik vind het een prachtig ding. Vooral de secondewijzer. Zowel het uiterlijk als het heerlijk glijden over de wijzerplaat door het stemvork uurwerk.

20 likes

Wat een mooie plaatsing van het dag(?)venster!

Ja inderdaad jammer, zo’n bor band vind ik altijd erg tof :ok_hand:

1 like

Inderdaad…jammer genoeg alleen in het Japans…ik weet geeneens op welke dag hij staat :sweat_smile:

Me too… ik ga er nog eens naar koekeloeren :+1::crazy_face:


Who cares ? :upside_down_face:
Edit: en dan maak ik natuurlijk net een foto met de wijzer die de datum blokkeert :sweat:

En ja sorry dit is geen vintage natuurlijk :policeman: :policeman:

8 likes

Hahaha… en je zit nog in het verkeerde topic met dit gave horloge :rofl: …Hoe bevalt hij tot nu toe??

Pas op voor de HF popo :sweat_smile:

1 like

Ja we hebben een knipperlicht relatie, niet veel banden staan hem :grin:
Maar met deze band vind ik het een geslaagde combo :+1:

Oké ik gooi er snel deze Pontiac NA in, misschien dat ik er wel een topic aan besteed, zoek nog wat info over dit erfstuk :wink:

17 likes

Nice :ok_hand: … Stof?

Gave Pontiac :ok_hand::grinning:

1 like

Dit is wel een bijzondere tuna, niet het “standaard” model. Dit is de 7549-7009, de Golden Tuna. Hij komt uit 1979.

1 like

Ja vet :+1:

Thanks!

Ja /elastiek :ok_hand:

Thanks!

1 like

Smullen!