Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Weet ik niet…niet zo bekend met Ricoh… misschien dat @MartijnV daar iets over weet aangezien hij meerdere Ricoh’s heeft…

Het buisje waar de pushpin door gaat zag ik een beetje open staan…misschien als ik die wat meer dicht buig…

1 like

Dank je; kast is inderdaad nog heel netjes; alweer een dik jaar geleden voor een schappelijke prijs uit Australië gehaald omdat de kroon ontbrak. Nieuwe originele kroon had ik nog liggen, dus erop geschroefd en klaar. :grin:
Nu nog een keer tijd vinden om het uurwerk te servicen.

2 likes

Mooie Tissot :ok_hand::grinning:

Zelf een beurtje geven zeker? edit: zie het al :+1:

1 like


Nou deze doet bijvoorbeeld zeker niet mee als oudste maar du echt wel wat met mijn beleving, al loopt die maar gebrekkig…
OK, misschien als oudste automaat, dat zou nog kunnen denk ik :stuck_out_tongue_winking_eye:

10 likes

Hahaha…dat denk ik wél! :+1::slightly_smiling_face: Jij bent onbetaalbaar man. Altijd een plezier om met jou even contact te hebben hier en altijd interessant. Dank je! :blush::+1:

1 like

Wat een mooi horloge Nils! :ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Dank je Harry :+1: …Valt ook groot terwijl hij 36/37 is :+1::blush:

1 like

Mooie maat toch. Overigens vind ik hem op leer best mooi! Echter, die beads of rice stalen band is natuurlijk het einde op zo’n klok… maar dan moet hij inderdaad wél passen.:slightly_smiling_face:

2 likes

Zeker…ideaal :ok_hand:

Jip daar ga ik nog naar kijken…maar de volgende NA werd net al weer binnen gebracht :joy::crazy_face:

2 likes

Hahahaha… prachtig in één woord! :smiley: Ik denk dat je binnenkort net zoveel horloges uit je laatje kan trekken als onze @domega:thinking: :wink:

1 like

Oh daar is die al lang voorbij - bij mij gaan ze er soms net zo hard uit als bij hem er in haha :roll_eyes:

2 likes

Oude Oriënt vandaag. Helaas een paar beschadigingen op de wijzerplaat, maar ach,… ik heb ook wel een paar littekens.

16 likes

Ja is verschrikkelijk maar blijft leuk :blush: …Probeer ook wel wat te verkopen maar ze komen harder binnen :crazy_face:

1 like

Heerlijk dat groen :ok_hand::grinning:

1 like

Ja geef die site nog eens door waar je ze verkoopt :wink::crazy_face:

1 like

Dank je, dat verklaart.
Zover was ik nog niet gekomen met uitzoeken.
Kreeg hem gisteren avond binnen.

Ja, dat zou ik eerlijk gezegd ook weleens willen weten, want ik zie hier in het blauwe gedeelte nooit iets verschijnen van onze ‘Mentor’ :wink::+1::smiley:

3 likes

Inderdaad :+1::sweat_smile: …Ik heb hem weleens gespot op Marktplaats maar vergeten toen om om in de favorieten te zetten zodat ik hem in de gaten kan houden :crazy_face::sweat_smile:

2 likes

Hij is net de Scarlet Pimpernel… "They seek him here, they seek him there. They seek him everywhere… Is he in heaven or is he in hell, that damned illusive Pimpernel…

Grapje hoor. :wink: Maar @domega we houden je in de gaten … :smiley:

2 likes