Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Net hersteld door @vouwfietser. Nog even een nieuw bandje en dan kan hij vaker om.

10 likes

Heel mooi.

15 likes

NA:

Hier heb ik lang naar gezocht en wat een ontzettend fraai horloge is dit. Er zijn zo veel fraaie dial opties voor de Kontiki 20, dat ik er nog wel 1 lust!

28 likes

Leuk exemplaar, de periode van de Ultrasonic overgang naar Sherpa geloof ik. Is naaste familie van deze rechtsboven op de foto :roll_eyes:

3 likes

Haha :wink: Volgens mij was je al aardig bezig, maar bedankt!
Inspiratie komt wat mij betreft nooit van elke dag dezelfde Special Editions met nog nét niet het prijskaartje er aan… Jij schotelt ons ook van die heerlijke Belgische merken voor - dat is soms bijna archeologie vergeleken wat wij Ollanders daar in presteren, love it!!

2 likes

Vandaag een ZIM met opvallende wijzerplaat om. Het horloge heeft mooie geblauwde wijzers.

18 likes

Prachtig :ok_hand::grinning:

1 like

ah Eterna komt eindelijk in de picture, prachtig exemplaar!! En met Eterna bracelet zo te zien ook nog!

1 like

Have fun with it :+1:

1 like

zaterdag gekocht in een pandjeshuis en vandaag een ander bandje laten zetten. Mijn eerste Omega.

19 likes

Wilde eens even kijken welke Orient er naar een nieuwe pols mag, maar dat valt nog best moeilijk :face_with_raised_eyebrow: :thinking:


Dus eerst maar weer eens een batterijtje er in en allemaal weer eens dragen :sunglasses:

13 likes
Yep, in goede staat zonder ‘rek’:

9 likes

Leuke vondst :+1:

17 likes

Gisteravond een quartz & nu door met een automaat van Oriënt, deze Chrystal met 27 steentjes.


Heeft een apart drukknopje voor datumverzet, toch wel weer iets anders…:thinking:

17 likes

nou Marcel - zit hier iets bij voor je?? :wink:

3 likes

Gaat de goede kant op. De “schakels” mogen wat groter zijn als je begrijpt wat ik bedoel…

1 like

Fijne dag😊 Vandaag de 6139😃

20 likes

Vintage Invicta Automaat!

@Chillekasper

19 likes