Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Omega stemvork zoemer.

24 likes

27 likes

Vandaag weer de Grand Seiko, de datum staat inmiddels op de 1ste.:blush:

19 likes

30 likes


Gouwe ouwe Omega (caliber 265)

28 likes

Leuke NOS Meister Anker Chrono GMT binnen gekregen uit 1975, voorzien van het EB Calibre 8420-74. Op en top funky ‘poor mans’ 70’s chrono.

22 likes

Jaren 80 Poljot.

14 likes

Vlug weer terug naar vintage.

21 likes

Heel gaaf!

1 like

Dank je! Bewijst maar weer eens dat leuke vintage horloges altijd niet duur hoeven te zijn.

1 like

2e new old stock Russisch horloge van de rikketik. Er is iets vreemd aan de hand met dit horloge. De wijzerplaat is in het cyrillisch terwijl de dagaanduiding in het engels is. Ik weet zeker dat het horloge origineel is. Er is nog geen schroevendraaier aan het uurwerk geweest anders dan in de fabriek. Zouden ze bij Raketa zomaar wat bij elkaar geraapt hebben ?

13 likes

25 likes

24 likes

Deze gans de dag aan mijn pols :smirk:

22 likes


11 likes

de Rodania gewisseld voor een duikertje met nieuw glaasje, en licht aangepast duikersbandje - Super


Had eigenlijk een verhoogd glaasje met spanring moeten zijn maar helaas… :thinking:

16 likes

Wat een mooi horloge. FE uurwerkje er in ?

Bedoel je de Super die ik postte?? Dank je dan, ik heb echter geen idee wat er in steekt! Googlen op mijn laatst aangeschafte duikers is tot nu niet zo´n succes…:
De een heet Classic, deze heet dan weer Superwatch :joy:
Misschien moet ik toch maar eens een Rolex of zo scoren, is minder voorkomende naam!

2 likes

Ik bedoel inderdaad de Superwatch.

1 like

Tja deze helpt je ook niet verder vrees ik?!

6 likes