Vandaag mocht de Tollet weer eens los!
Die blauwe wijzers kreeg ik er even niet zo mooi op, dus maar tussen de bloemen gehangen voor wat kleur
Alle horloges met kroontjes zijn gewoon toppers , deze Perona doet me erg denken aan die koele Velona´s uit de zelfde periode. Fine job!
Mooi gedaan
Deze pas binnen…kwam nog resten van de vorige drager tegen . …het bandje in de ultrasoon reiniger voor het eerst gedaan…aantal keer 6 minuten met een druppel dreft deed wonderen. Bandje was te kort maar had nog een extender…dus nu draagbaar
Heel mooi die kontiki 130ftt
Dank! Die Ultra-chron ook
Nog van mij geweest
Gaaf horloge, en gaaf om zo iets van je vader om de pols te hebben.
Ik wil geen onnodige kritiek leveren, maar weet je hoe het kan dat er zo’n grote kier is tussen de eindschakels en de kast? Ik zou het jammer vinden als de gaatjes nu uitlubberen door bijvoorbeeld te dunne veerpennen of iets dergelijks.
Ik draag vandaag de 5Y22-8A00, eens gekocht in de kringloop omdat het horloge iets wegheeft van het horloge van mijn vader (dat hij nog dagelijks draagt). Het heeft in de verte ook wel wat weg van jouw Seamaster. Pas nu ik de foto maak valt me jouw tweekleurige wijzerplaat op! Sjiek.
Het is mijn dagelijkse horloge, maar recent bedacht ik me dat het met serienummer 610793 volgens mij uit 1986 komt en dus in deze draad mag. Als het toch 1996 blijkt te zijn, kom me dan maar halen.
Zeer bevredigende verhalen dit, zeker indien aangevuld met die foto’s.
Draag jij echt elke dag n horloge om je linkerpols en één om je rechter?
Ladevondst. Flink doorleefde, maar lopende en tijd houdende(!) Enicar Sherpa 600 Seapearl (handwinder), zo’n 34,5 mm zonder kroon, full stainless steel met een gebarsten glas. Caseack is net een leesboek…
Fixoflex is gesneuveld (er zat een kopje vuil in). Beurtje en nieuw plexi en gáán (bij een liefhebber dan, ik houd hem niet)!
Oefff, ziet er uit als opgegraven (wel met potentie)