Welke vintage draag je vandaag? Deel III

Het ziet er ook uit als een horloge dat vrij groot oogt vanwege de relatief grote wijzerplaat. :+1: Merk zelf ook wel wat ik er regelmatig een milimertje of 2 naast zit tov wat ik dacht en hoeveel het is als ik ga meten.

1 like

Ik heb ook lang geleden portable radio´s gespaard, ik kan je vertellen dat op dezelfde ruimte best een flink aantal horloges passen. En dan heb ik het nog niet over fietsen, gitaren, boeken, vinyl etc :zipper_mouth_face::shushing_face:

2 likes

De hamvraag is: welk gerecht kan je mij aanbevelen? :yum:

1 like

10 likes

Een goede morgen

9 likes

Seikomatic 8325-8000

14 likes

Baume 1950s vandaag :smirk:

19 likes

21 likes

Pronto of Union? Om te beginnen maar even de laatste - een echte zonnevanger dus dat zit even niet mee :roll_eyes:

16 likes

28 likes

Hangt er van af, H
a ) ben je gesteld op lokale tradities in eetcultuur dan zeker een meerpersoonsgerecht & vleesspiezen
b ) wil je indruk maken op partner, zakenrelatie of (buitenlandse) bezoekers > ook a )
c ) ben je een fijnproever dan (vooraf reserveren) één van de lamschotels (is alleen mijn inschatting)
d ) houd je van eenvoudige volkskeuken: een standaard gerecht, zoals Lagman of Ganbian Chaomian

d was onze keuze en op verzoek medium pittig (gezien een eerdere ‘hot-experience :sneezing_face:’ in een Haagse Ugur gelegenheid - overigens ook zeer aan te raden.
Ik ben zelf liefhebber van de hoge graad in finesse en perfectie die - sommige - Aziatische keukens ook in de meer eenvoudige gerechten hanteren, dat sluit ook uitstekend aan bij mijn smaak in horloges :heart_eyes: .
Bon Appetit in elk geval!

2 likes

Speedy Sunday & direct al het horloge van dit weekend imho

1 like

Geweldig horloge! :ok_hand:

1 like

21 likes

Bedankt voor je uitgebreide antwoord en tips :+1:
Zodra we in de buurt zijn, gaan we daar zeker naar binnen :yum:

1 like

21 likes

Een Rollo, met een maxi-dial of zo. Gelukkig geen datum.

18 likes

De waterkoning vandaag met dit toepasselijke weer.

17 likes

Sekonda wekker met een Russische AS 1475 kopie er in

10 likes

Oh wauw, deze vind ik wel erg bijzonder.